مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی، فقط بیرانوند گل نخورد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در دو روز پیگیری شد که ماحصل آن حفظ صدرنشینی پرسپولیس، صعود استقلال به رده چهارم (با یک بازی کمتر)، همسایه شدن 3 تیم خوزستانی و جدا شدن 3 تیم در انتهای جدول بود.

مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی، فقط بیرانوند گل نخورد

در مهم ترین بازی های هفته استقلال و پرسپولیس که در هفته نوزدهم باید با هم ملاقات نمایند، توانستند حریفان خوزستانی شأن را در تهران و آبادان شکست دهند تا با پیروزی های روحیه بخش برای دربی روز پنجشنبه آماده شوند.

شاگردان گل محمدی در آبادان با یک گل از سد صنعت نفت گذشتند و شاگردان مجیدی نیز در تهران با نتیجه 2 بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دادند تا سرخابی ها پیش از دربی خوزستانی ها را مغلوب نموده باشند.

سپاهان دیگر تیم مدعی قهرمانی هم یک تیم خوزستانی دیگر را شکست داد تا در کنار جشن بالای جدولی ها، هفت هجدهم به کام فوتبال خوزستان نباشد و 3 تیم خوزستانی با پذیرفتن 3 شکست در رده های ششم، هفتم و هشتم جدول در همسایگی یکدیگر قرار بگیرند.

در هفته هجدهم همه تیم های مدعی به جز صنعت نفت پیروز شدند و صنعت نفت که تنها تیم شکست خورده در بین بالای جدولی ها بود، مقابل صدرنشین مسابقات پرسپولیس با یک گل تن به شکست داد.

در این هفته یک اتفاق نادر افتاد تا تنها خط تیره جدول نیز از بین برود. شاهین بوشهر که از ابتدای فصل طعم پیروزی را نچشیده بود، در تهران سنت شکنی کرد و میزبانش پیکان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد تا نه تنها به اولین پیروزی اش برسد، بلکه پیکان نگون بخت را نیز به قعر جدول نزدیک کند.

این نتیجه باعث شد تا 3 تیم پیکان، گل گهر و شاهین بوشهر با 13، 12 و 10 امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشند از این هفته رقابت سختی بین آنها برای بقا جاری گردد. همچنین حسین فرکی هم از سرمربیگری پیکان کناره گیری کرد تا وی نیز به تعداد زیاد مربیانی اضافه گردد که از ابتدای فصل تا به امروز از تیم های خود کنار رفته اند.

تراکتور نیز بعد از شکست تلخ خارج از خانه مقابل پرسپولیس، این هفته در خانه توانست ذوب آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا همچنان در کورس بالای جدول قرار داشته باشد.

3 بر یک پر تکرار ترین نتیجه این هفته بود و 3 ملاقات با این نتیجه به سرانجام رسید. پیکان-شاهین، نساجی-سایپا و شهرخودرو ماشین سازی 3 ملاقاتی بودند که با نتیجه مشابه 3 بر یک به اتمام رسیده باشند.

در این هفته به جز یک بازی پارس جنوبی-گل گهر، سایر ملاقاتها برنده و بازنده داشت و تنها همان بازی بود که بانتیجه مساوی به سرانجام رسید. ضمن این که در این هفته هیچ بازی بدون گل به سرانجام نرسید.

پرسپولیس تنها تیمی بود که در هفته هجدهم گل نخورد و به جز بیرانوند دروازه همه دروازه بانها در این هفته باز شد.

شاهین بوشهر، سایپا و پرسپولیس 3 تیمی بودند که خارج از خانه پیروز شدند و تراکتور، سپاهان، استقلال و شهرخودرو نیز در خانه خود حریفان شأن را شکست دادند.

در هفته هجدهم جمعاً 24 گل به ثمر رسید و 24 گلزن داشتیم و هیچ بازیکنی در این هفته نتوانست بیشتر از یک بار پیروز به گلزنی گردد.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در سرانجام هفته هجدهم؛

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2201

به "مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی، فقط بیرانوند گل نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی، فقط بیرانوند گل نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید