نامزد نخست وزیری انگلیس: مجلس نمی تواند جلوی برگزیت را بگیرد

به گزارش آریا بلاگ، یکی از نامزدهای نخست وزیری انگلیس وعده داده است که مجلس این کشور نمی تواند روند خروج از اتحادیه اروپا در اواخر اکتبر را متوقف کند.

نامزد نخست وزیری انگلیس: مجلس نمی تواند جلوی برگزیت را بگیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آندرا لیدسام یکی از نامزدهایی که برای جانشینی ترزا می نخست وزیر مستعفی انگلیس رقابت می نماید، در اظهاراتی تأکید کرد: مجلس نمی تواند مانع از اتفاق افتادن برگزیت در 31 اکتبر گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: تحت هر شرایطی ما 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج خواهیم شد. تصور نمی کنم مجلس واقعاً توانایی متوقف کردن این روند را داشته باشد و بتواند مانع از خروج ما از اتحادیه اروپا در انتها اکتبر گردد.

لیدسام گفت: من به دنبال خروج مدیریت شده از اتحادیه اروپا هستم، ولی خروج از اتحادیه اروپا در 31 اکتبر یک خط قرمز سخت است. نخست وزیر بعدی باید یک طرح روشن برای خروج مدیریت شده از اتحادیه اروپا تا انتها اکتبر داشته باشد.

انگلیس باید تا انتها اکتبر رسماً از اتحادیه اروپا خارج گردد. اگر دولت انگلیس نتواند تا این زمان به توافق نهایی بر سر برگزیت با اتحادیه اروپا دست یابد، باید بدون توافق از این اتحادیه خارج گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 148

به "نامزد نخست وزیری انگلیس: مجلس نمی تواند جلوی برگزیت را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد نخست وزیری انگلیس: مجلس نمی تواند جلوی برگزیت را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید