نون خ از امشب پخش می گردد

به گزارش آریا بلاگ، پخش فصل تازه سریال نون خ از امشب، سه شنبه یکم فروردین ماه شروع می گردد.

نون خ از امشب پخش می گردد

به گزارش ایسنا، فصل چهارم از مجموعه نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه نمایندگی مهدی فرجی از امشب، اول فروردین ماه 1402 روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

سریال نون خ 4 برای پخش نوروزی از آنتن شبکه یک سیما آماده شده است و با توجه به تقارن نوروز با ایام رمضان، پخش این سریال همچنان ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی روبرو می گردد. بزرگان ده کوشش می نمایند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی پیروز نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می نمایند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود مالی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجرا های ریز و درشتی را رقم می زند.

حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی عبدالهی از بازیگران فصل چهارم نون خ هستند.

نون خ 4 در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از اول فروردین ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک روی آنتن می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12162

به "نون خ از امشب پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نون خ از امشب پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید