هدف کشتی آزاد فراتر از قهرمانی آسیاست، فقط به المپیک فکر می کنیم

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روزهای 3 و 4 اسفندماه در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می گردد. بر این اساس تیم ملی ایران نیز به عنوان مدعی اصلی این پیکارها بامداد امروز پنجشنبه اول اسفندماه راهی این کشور شد تا همچون دوره های قبلی این رقابتها با کارنامه ای درخشان به کشورمان بازگردد.

هدف کشتی آزاد فراتر از قهرمانی آسیاست، فقط به المپیک فکر می کنیم

از سفر با تور ارزان پاتایا بهار 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه آخرین تمرین این تیم قبل از اعزام به هند به خبرنگاران گفت: حجم فشار تمرینات تا زمان اعزام بچه ها به قهرمانی آسیا کاهش داشت و خوشبختانه تیمی باانگیزه و با روحیه را مهیای این مسابقات کردیم. تیم ایران به عنوان قدرت اول آسیا همیشه با نتایج خوبی در این قاره همراه بوده و این بار هم برای کسب قهرمانی به هند می رویم.

وی توضیح داد: هر چند ما توجه زیادی به قهرمانی در آسیا داریم اما این مساله هدف اصلی ما نیست و باید بزودی برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک با رقبای آسیایی و جهانی بجنگیم. خوشبختانه هم اکنون پتانسیل باانگیزه و جوانی را در اختیار داریم که این داشته ارزشمند می تواند در بسیاری از میادین کسب نتیجه کند، اما باید قبول کرد که کار سختی پیش روی ماست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما توان و داشته های کشتی آزاد را به خوبی بررسی و تقسیم بندی کردیم تا بتوانیم در میادین پیش رو از جمله قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک به خواسته هایمان برسیم. بزرگترین هدف ما کسب نتیجه در المپیک 2020 توکیو است اما باید به این حقیقت اذعان داشت که کشتی آزاد به جز چند قهرمان باتجربه، با نسل جدیدی از جوانان روبروست که باید به خوبی ساخته و پرداخته و مهیای این میدان گردد.

مهربان از تیم های هند و قزاقستان به عنوان رقبای اصلی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا نام برد و گفت: هندی ها همیشه در مسابقاتی که میزبان بوده اند نشان دادند تیم سرسخت و توانمندی هستند. ضمن اینکه قزاقها نیز از جمله بهترین تیم های این دوره از مسابقات هستند و کار را برای بچه ها ما سخت خواهند کرد. به همین دلیل نمی توان در مورد کسب نتیجه در قهرمانی آسیا پیش بینی کرد و باید همه چیز را در میدان نشان دهیم.

وی در مورد آخرین شرایط حسن یزدانی هم گفت: یزدانی فرایند خوبی را طی می نماید و به زودی می تواند تمرینات جدی و همیشگی خود را استارت بزند. ما فرصت زیادی تا المپیک نداریم اما حسن یزدانی فرایند خوبی را پشت سر می گذارد و مطمئن هستم می تواند به المپیک برسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در انتها گفت: برنامه های تیم ملی ادامه دارد و تمرینات بچه های ما با وجود سفر تعدادی از آزادکاران به رقابتهای قهرمانی آسیا همچنان در تهران پیگیری خواهد شد. کشتی ایران زمان زیادی تا المپیک ندارد و باید ابتدا سهمیه های به جامانده را کسب کند و سپس در این میدان بزرگ جهانی در حد و اندازه نام ایران ظاهر گردد.

ترکیب تیم ایران برای حضور در این مسابقات به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک

61 کیلوگرم: مجید داستان

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

70 کیلوگرم: امیرحسین حسینی

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی

86 کیلوگرم: احمد بذری

92 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج

125 کیلوگرم: پرویز هادی

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: ابراهیم مهربان- عباس حاجی کناری- مسعود مصطفی جوکار

مربی بدنساز: دکتر مرتضی بهرامی نژاد

ماساژور: سجاد امیری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2048

به "هدف کشتی آزاد فراتر از قهرمانی آسیاست، فقط به المپیک فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف کشتی آزاد فراتر از قهرمانی آسیاست، فقط به المپیک فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید