هفت سنگ در جدول پخش نسیم چیده شد

به گزارش آریا بلاگ، سریال هفت سنگ از فردا، یکشنبه 4 آبان ماه، هر شب ساعت 20:00 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

هفت سنگ در جدول پخش نسیم چیده شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجموعه نمایشی《هفت سنگ》به کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذرافشان محصول 1393 است. این مجموعه روایت جریان عادی و روال زندگی روزمره را به نمایش در می آورد و می توان مصادیق رویداد ها و ماجرا های آن ها را در میان خانواده های ایرانی پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، این مجموعه همچنین به مسائل روز توجه دارد و روابط بین اعضای خانواده ها در قصه، به گونه ای طراحی و کنار هم چیده شده است که بیانگر شرایط روز جامعه باشد. همچنین اختلاف نسل، یکی از وجوه بارزی است که می توان از آن یاد کرد که در مقاطع مختلفی از سریال در نوع روابط میان بچه ها و نوجوانان به ویژه در میان خانواده به آن اشاره می گردد.

هفت سنگ داستان سه زوج را در برمی گیرد که با هم نسبت خانوادگی دارند و ماجرا ها و داستان های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می گردد، که این سه داستان پایان به یک برآیند می رسند.

این اثر به تهیه کنندگی مجید مولایی و نقش آفرینی پرویز پورحسینی، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی، بهنام تشکر، فرناز رهنما و. فراوری شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4902

به "هفت سنگ در جدول پخش نسیم چیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت سنگ در جدول پخش نسیم چیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید