همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن

به گزارش آریا بلاگ، با توجه به رشد روز افزون صنعت چوب و استفاده از محصولات چوبی، باید از ماشین آلات صنعتی جدید مانند سی ان سی چوب که کاربرد زیادی دارد، در کارگاه ها استفاده گردد.

همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آمل برش، یکی از پرطرفدارترین وسایل چوبی که امروزه استفاده فراوانی دارد، مبل می باشد و کارگاه هایی که کار فراوری مبل را انجام می دهند هم بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از مشاغل محبوب بین مردم می باشد.

آشنایی با دستگاه سی ان سی چوب:

بهتر است بدانید که از ماشین های سی ان سی چوب در این کارگاه ها استفاده می گردد که با استفاده از آن ها دقت کار بسیار بالا می رود، با ظرافت خاصی کار انجام می گیرد و فراوری افزایش می یابد.

توجه داشته باشید که کارهای مربوط به به ام دی اف و چوب توسط ماشین آلات صنعتی انجام می گیرد. مانند:دورکن، پانل برها، لبه چسبان ها و ... که کاربردی ترین و مهم ترین آن ها، دستگاه سی ان سی می باشد.

دستگاه سی ان سی کارهای حساس را به خوبی انجام می دهد. کارهایی مانند حکاکی 3 بعدی، برش های دقیق که دقت آن ها کمتر از 0.01 میلی متر می باشد و خراطی و منبت کاری از طریق فرز سی ان سی انجام می گیرد.

توجه داشته باشید که ماشین های سی ان سی چوب در دو دسته مختلف ساخته شده اند که می توانید متناسب با احتیاج خود یکی از آن ها را تهیه کنید. برای منبت کاری و خراطی از سی ان سی روتاری استفاده می گردد و برای کارهای تخت مانند ام دی اف از سی ان سی تخت استفاده می گردد.

اگر قصد خرید یا فروش ماشین سی ان سی چوب دارید، بهترین گزینه برای شما شرکت ماشین سازی آمل برش می باشد که در فروشگاه قطعات یدکی و ابزار مولن می توانید محصولات فوق العاده این شرکت را ببینید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. محصولات سی ان سی مولن در انواع مختلفی ساخته شده اند و با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند همیشه مورد توجه همگان قرار می گیرند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که شرکت ماشین سازی آمل برش در سال 1363 به عنوان فراوری نماینده نمونه کشور در زمینه ماشین آلات صنایع چوب به همگان معرفی شده است و با کارهای بی نظیری که این شرکت انجام داده است این عنوان را برای خود حفظ نموده و در سال 1386 به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت در استان مازندران معرفی شده است.

مزایای ماشین سی ان سی:

خرید ماشین سی ان سی و استفاده از آن مزایای زیادی دارد. البته توجه داشته باشید که با خرید ماشین سی ان سی از شرکت ماشین سازی آمل برش، یک ماشین سی ان سی با کیفیت و مرغوب داشته باشید. می توانید در فروشگاه آنلاین مولن این ماشین ها را ببینید و ماشین سی ان سی مورد نظر خود را با قیمت مناسبی از این شرکت معتبر و معروف خریداری نمایید.

حال بعضی از مزایای خرید ماشین سی ان سی را برای شما توضیح می دهیم که به صورت زیر می باشد:

. سرعت ماشین سی ان سی بسیار بالا می باشد و می توانید در زمان کوتاهی کارهای زیادی را انجام دهید. مانند ماشین سی ان سی چوب که دارای سرعت بالایی می باشد.

. دقت ماشین های سی ان سی بسیار بالا است و هیچ گونه خطایی هنگام کار کردن با آن ها رخ نمی دهد.

. با استفاده از ماشین های سی ان سی بخش زیادی از خطاهای انسانی از بین رفته است و خطایی رخ نمی دهد.

. دارای فعالیت گسترده ای می باشد. به این صورت که کارهای زیادی مانند: حکاکی، برش، اجرای طرح ها، نوشتن متن با فونت ها و ... را انجام می دهند. مانند ماشین سی ان سی چوب که کارهای زیادی انجام می دهد و یکی از ماشین های پرکاربرد و محبوب می باشد.

کار با سی ان سی:

برای آشنایی مشتری ها با این نرم افزارهای شرکت ماشین سازی آمل برش بعد از فروش ماشین های سی ان سی، کلاس های آموزشی سی ان سی برای مشتری های خود برگزار می نماید که مشتری های عزیز با آگاهی کامل از نحوه عملکرد قطعات الکترونیکی سی ان سی، بتوانند از این ماشین ها استفاده نمایند و با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به طور مثال بعد از خرید دستگاه سی ان سی چوب، برای اپراتور این دستگاه کلاس های آموزش نرم افزارها را برگزار می نمایند که اپراتور با این نرم افزارها به خوبی آشنا گردد. بعد از یادگیری نرم افزارها، بهتر است اپراتورهای محترم با قطعات موجود در ماشین سی ان سی آشنا شوند، قطعاتی مانند کنترلر که یکی از مهم ترین قطعه های موجود در ماشین ها می باشد و حکم قلب را دارد.

توجه داشته باشید که این شرکت، یکی از شرکت های معتبر و معروف می باشد و همیشه مرغوب ترین محصولات را فراوری می نماید و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش سی ان سی می باشد.

با داشتن گارانتی، خیال مشتری ها راحت می گردد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، به راحتی می توانند از گارانتی آن استفاده نمایند و قطعات یدکی آن ها را تامین نمایند. بعد از خرید هر ماشین سی ان سی، می توانید از گارانتی یک ساله مولن هم بهره ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ماشین سازی آمل برش سر بزنین و مقالات بیشتری بخوانید.

برای آگاهی از لیست قیمت انواع خط فراوری سایت شرکت ماشین سازی آمل برش و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تلفن تماس: tel:+981143113884-8

آدرس ایمیل: [email protected]

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6238

به "همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید