واکنش فدراسیون کشتی به انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

به گزارش آریا بلاگ، محمدابراهیم امامی تاکید نمود که در خصوص ادامه همکاری نصیرزاده با فدراسیون کشتی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدارسیون بدنسازی، دبیر و نصیرزاده تصمیم گیری خواهند کرد.

واکنش فدراسیون کشتی به انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد صحبت هایی که در مورد لغو ثبت نام از نامزدهای هیئت کشتی کرمانشاه و تکرار ثبت نام شنیده می گردد، به برنامه دایره طلایی شرح داد: در دوره ریاست دبیر، انتخابات 10-12 استان برگزار شده و در ادوار گذشته هم به این صورت بوده که وقتی اداره کل استانی می خواهد ثبت نام هیئت را آغاز کند در این رابطه با رئیس فدراسیون که در اصل رئیس مجمع انتخاباتی هم هست، هماهنگ نموده و نامه نگاری اتفاق می افتد و بعد فرآیند ثبت نام و تایید صلاحیت و مشخص زمان برگزاری انتخابات آغاز می گردد. الان شبهه ای به وجود آمده که در کرمانشاه هماهنگی انجام نشده، البته مشکل خاصی هم نیست و این قضیه راحت و بدون مشکل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دو تا از استان ها هم قبلا بدون هماهنگی چنین کاری کردند و تعدادی داوطلب اعتراض نموده بودند که از ثبت نام جا مانده اند و فدراسیون به مسئله ورود کرد. بهتر هست طبق آیین نامه عمل گردد. برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ها باید با هماهنگی فدراسیون و مدیرکل ورزش استان باشد که با صحبت های اجرا شده مسئله ای نیست و همه یک هدف داریم. همه این صحبت ها در جهت برطرف ابهام هست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب نصیرزاده در مجمع انتخاباتی بدنسازی، در مورد ادامه همکاری او و فدراسیون کشتی توضیح داد: نصیرزاده جزو پیروز ترین مدیران فدراسیون کشتی بوده و طی مدتی 16 ماه که در سازمان لیگ بود، دو لیگ مهم و حتی لیگ دنیای را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد که امروز (13 دی) هم برای ریاست فدراسیون بدنسازی انتخاب شد و دبیر و نصیرزاده باید خودشان در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرند. نصیرزاده از زمانی که به فدراسیون کشتی آمد بسیار خوب کار کرد و کمیته لیگ به سازمان لیگ تبدیل شد و حالا هم در پرورش اندام رای آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5809

به "واکنش فدراسیون کشتی به انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به انتخاب نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید