وداع باشکوه با بلموندو و اجرای موسیقی متن فیلم حرفه ای

به گزارش آریا بلاگ، محوطه بنای تاریخی انولید در پاریس عصر روز آدینه محل برپایی مراسم بزرگداشت و ادای احترام ملی به ژان پل بلموندو از بازیگران برجسته سینمای فرانسه و دنیا بود.

وداع باشکوه با بلموندو و اجرای موسیقی متن فیلم حرفه ای

به گزارش خبرنگاران، بلموندو که با سینمای موج نو فرانسه به دنیا معرفی گردید و سپس با درخشش در نقش های متفاوت به چهره ای بین المللی برای علاقمندان به هنر هفتم تبدیل شد روز دوشنبه گذشته ششم سپتامبر در سن 88 سالگی درگذشت.

این مراسم به پیشنهاد امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه برای ادای احترام ملی به یکی از عظیم ترین بازیگران سینمای فرانسه و دنیا برپا شد و در آن علاوه بر خانواده وی بسیاری از چهره های هنری و فرهنگی حضور داشتند.

پخش موسیقی متن فیلم حرفه ای اثر انیو موریکونه که ژان پل بلموندو در آن ایفای نقش نموده بود و تشویق های مکرر حاضران برای ادای احترام به وی حس و حال ویژه ای به این مراسم بخشیده بود.

از بلموندو همیشه به اسم یکی از محبوب ترین چهره های سینمای فرانسه یاد می گردد که در دوران بازیگری مخاطبان هنر هفتم در اروپا و دنیا را مسحور هنرنمایی خود می کرد. ژان پل بلموندو به لحاظ ویژگی های ظاهری، لحن، صدا و لبخند های منحصر به فرد، وجهه ای متمایز از دیگر بازیگران هم عصر خود داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7929

به "وداع باشکوه با بلموندو و اجرای موسیقی متن فیلم حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع باشکوه با بلموندو و اجرای موسیقی متن فیلم حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید