وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست، برگه ای امضا نشد!

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته وکیل برانکو ایوانکوویچ جهت مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای چگونگی پرداخت مطالبات سرمربی سرخپوشان وارد تهران شد و پس از مذاکرات فشرده خود با باشگاه خبرهایی مبنی بر توافق با این باشگاه و پس دریافت شکایت کادرفنی قبلی سرخ ها از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا مطرح شد.

وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست، برگه ای امضا نشد!

برانکو که توانست در مدت حضورش در پرسپولیس افتخارات زیادی برای این تیم کسب کند، در حال حاضر حدود یک میلیون یورو از این باشگاه طلب دارد و بعد از جدایی از پرسپولیس و حضورش در تیم الاهلی عربستان، به فیفا به خاطر نگرفتن این مطالبات شکایت کرد.

حضور محمدحسن انصاریفرد در باشگاه پرسپولیس به جای ایرج عرب و تلاش وی برای توافق با برانکو از راه مسالمت آمیز در نهایت با سفر دارو گوشیچ وکیل برانکو به تهران و مذاکرات حضوری ختم شد که البته طبق گفته گوشیچ تاکنون نتیجه مشخصی نداشته است.

وکیل برانکو ساعت 10 شب گذشته تهران را دست خالی ترک کرد تا بحث پیرامون این موضوع ادامه داشته باشد.

دارو گوشیچ در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به چگونگی دریافت مطالبات سرمربی چهار فصل قبلی سرخپوشان گفت: هیچ توافقی صورت نگرفت. مذاکره همیشه مثبت است چون هر دو طرف درباره مسائل و راهکارهای حل این مشکل صحبت می کنند.

وکیل برانکو ادامه داد: درخواست رسمی باشگاه برای این جلسه را بررسی کردیم و مثل همیشه پای میز مذاکره نشستیم تا ایرادات به وجود آمده را حل کنیم. کنندگان قانونی باشگاه پرسپولیس درخواست های رسمی خود را برای توافق با آقای برانکو مطرح کردند. من هم درخواست های مدنظر موکلم را بیان کردم.

وی تاکید کرد: توافقی نداشتیم اما قرار شد بار دیگر به پیشنهاداتی که طرفین دادند فکر کنیم. من موظفم به آقای برانکو صحبت ها را منتقل کنم و سپس در این باره تصمیم بگیریم.

گوشیچ در پاسخ به این سوال که آیا برانکو حاضر به صرفنظر از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس شده است؟ شرح داد: این موضوع صحت ندارد. 15 روز پیش نامه شکایتمان از پرسپولیس تمبر خورد. تاریخ دقیق را اعلام کردم تا همه چیز شفاف باشد. مطالبات آقای برانکو باید پرداخت شود و این موضوع نیز راستا قانونی خود را طی می کند. شکایت درباره این پرونده محکم است و نیاز است همه چیز قانونی دنبال شود.

وکیل برانکو در ادامه مصاحبهی خود با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال توافق با پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: صحبت های خوبی انجام شد. برخی موارد با خواسته ها تفاوت داشت که باید خواسته های ما را نیز مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس برآورده کنند. این مهم ترین موضوعی است که اکنون می توانم بگویم و همه چیز به تصمیمات بعدی دو طرف بستگی دارد. صحبت ها انجام شد. روز گذشته هیچ برگه ای را امضا نکردیم که مبنی بر توافق باشد و همه چیز باید مشخص شده و تصمیم گیری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 899

به "وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست، برگه ای امضا نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست، برگه ای امضا نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید