پاسخ باشگاه گل گهر به استقلال: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزشی ندارد

به گزارش آریا بلاگ، باشگاه گل گهر در واکنش به انتقاد استقلال از امیر قلعه نویی با صدور بیانیه ای اعلام نمود: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد.

پاسخ باشگاه گل گهر به استقلال: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزشی ندارد

به گزارش خبرنگاران، در پی انتقاد باشگاه استقلال از قلعه نویی، باشگاه گل گهر در مقام پاسخگویی برآمد و نوشت:

صحبت های امیر قلعه نویی، سرمربی محترم گل گهر سیرجان در جواب سوال خبرنگاری برای یک مصاحبه نوروزی بوده است و اصلا عجیب نیست که ایشان به عنوان اسطوره باشگاه استقلال و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر و استقلال پاسخ سوال را بدهند. این پاسخ هم بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله باشگاه مربوطه در سامانه کدال اجرا شده است و موضوع پنهانی نیست. امیدواریم تمام این مصاحبه مورد توجه قرار بگیرد و دیگر وجوه مثبت آن نیز دیده گردد. قطعا باشگاه گل گهر از انتشار ریز هزینه ها و قرارداد کادر تمام تیم های لیگ برتر استقبال می نماید و مسئله ای با این موضوع ندارد.

در فصل گذشته و جاری اتفاقات عجیبی برای باشگاه گل گهر اتفاق افتاده است و بارها مربیان و اعضای مدیریتی دیگر تیم ها به خود حق داده اند که در خصوص تیم فوتبال گل گهر صحبت نمایند که گاهی مصداق تهمت و توهین بوده اند یا رفتارهایی نشان داده اند که نقض مقررات یک مسابقه فوتبال بوده است اما باشگاه گل گهر با بزرگ منشی و پایبندی به اخلاق و اصول حرفه ای از کنار آن گذشته است و این تصور در باشگاه گل گهر وجود دارد که موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9724

به "پاسخ باشگاه گل گهر به استقلال: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزشی ندارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ باشگاه گل گهر به استقلال: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزشی ندارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ باشگاه گل گهر به استقلال: موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزشی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید