پرداخت قطره چکانی بودجه به آزمایشگاه های شبکه شاعا

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: نوع پرداخت حمایت ها به آزمایشگاه های عضو شبکه شاعابه صورت قطره چکانی است و گاهی آن قدر در ارائه و پرداخت پول به مشکل می خوریم که نمی توانیم به صورت مستمر، بودجه آزمایشگاه ها را تأمین کنیم.

پرداخت قطره چکانی بودجه به آزمایشگاه های شبکه شاعا

عبدالساده نیسی مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به عدم تخصیص بودجه به شبکه آزمایشگاهی شاعا شرح داد: از سال 95 تاکنون، اعتباری برای ردیف بودجه ای که به این شبکه اختصاص داده شده است،اختصاص داده نشده است.

مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به این موضوع که بودجه دولتی معین شده ای به شبکه شاعا پرداخت نشده است، از حمایت های بخش های دیگر برای تأمین پول مورد احتیاج استفاده می کنیم چرا که در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موضوعی تحت عنوان یاری به آزمایشگاه وجود دارد که از این طریق حمایت های ویژه انجام می گردد.

وی اضافه کرد: این حمایت ها در راستای تقویت شبکه شاعا و افزایش کیفیت خدمات است اما با وجود این پشتیبانی، رایزنی هایی اجرا شده تا بتوانیم ردیف بودجه قبلی را به خدمات آزمایشگاهی بازگردانیم.

نیسی تأکید کرد: نوع پرداخت این حمایت ها به صورت قطره چکانی است و گاهی آن قدر در ارائه و پرداخت پول به مشکل می خوریم که نمی توانیم به صورت مستمر، بودجه آزمایشگاه ها را تأمین کنیم.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: امیدواریم سال جاری شاهد تخصیص بودجه جداگانه برای آزمایشگاها و شبکه شاعا باشیم تا مسائل این مجموعه نیز رفع گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 97

به "پرداخت قطره چکانی بودجه به آزمایشگاه های شبکه شاعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت قطره چکانی بودجه به آزمایشگاه های شبکه شاعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید