پلیس از کشف جسد 5 عضو یک خانواده در تویسرکان اطلاع داد

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد 2 عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته، گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در مورد آنالیز ابعاد این حادثه، منجر به کشف جسد سه عضو دیگر این خانواده شد.

پلیس از کشف جسد 5 عضو یک خانواده در تویسرکان اطلاع داد

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا زارعی اضافه نمود: شب گذشته و به دنبال کشف جسد 2 عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، کوشش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین شروع شد که امروز با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به 5 مورد رسید.

وی گفت: صبح امروز تیم های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و 2 فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورداشاره شناسایی و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، توضیح داد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل میشود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش می نماید.

وی گفت: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم آنالیز صحنه جرم در محل حاضر و با آنالیز دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله 100 متری گاوداری پیدا می نمایند که به همین دلیل تحقیق دقیق در مورد کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بدون ذکر جزییات این حادثه ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد(پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند و امروز نیز با کشف سه جسد دیگر، اجساد 5 عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به کوشش های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید نمود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف علت و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده همچنان ادامه دارد که در حال حاضر از اعلام جزییات تا تکمیل پرونده معذور هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5443

به "پلیس از کشف جسد 5 عضو یک خانواده در تویسرکان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس از کشف جسد 5 عضو یک خانواده در تویسرکان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید