پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران افتتاح می گردد

به گزارش آریا بلاگ، دو پروژه عمرانی در منطقه یک با هدف کاهش ترافیک بزرگراه شهید چمران - پارک وی و روان سازی تردد وسایل نقلیه فردا افنتاح می گردد.

پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران افتتاح می گردد

به گزارش ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک اظهار کرد: دوپروژه احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران (شهید سرهنگ خلبان نوروزی) و اتصال آن به بلوار رشیدالدین فضل الله و بالعکس که 90 درصد عملیات اجرایی آن از بهمن 97 ودرمدت کمتراز 6 ماه، به همراه طرح تعریض باند جنوبی بلوار رشیدالدین فضل الله که فرایند طراحی و اجرای آن در مدت 3 ماه، در مجموع با هزینه ای بالغ بر 600 میلیارد ریال به انجام رسیده است، بطورهمزمان آماده ا فتتاح و بهره برداری است.

موسوی گفت: پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران به انضمام رمپ های ورودی و خروجی به طول 338 متر و طرح تعریض بلوار رشیدالدین فضل اله به طول 430 متر از بزرگترین پروژه های عمرانی غرب منطقه یک محسوب می شوند.

وی توضیح داد: تعریض بلوار رشیدالدین فضل اله در راستا غرب به شرق آن انجام شد تا علاوه بر اتصال تقاطع غیر همسطح چمران به آن، حرکت وسایل نقلیه از چمران جنوب به محدوده شمال غربی منطقه یک و دانشگاه شهید بهشتی و محلات ولنجک، اوین و... فراهم گردد و وسایل نقلیه ای که در محور های شمال غرب منطقه به سمت شرق در حرکت هستند بتوانند به سهولت تردد نمایند.

موسوی اضافه کرد: تمام کوشش مدیریت شهری بر این بود که هر دو پروژه را همزمان و بطور کامل، تا سرانجام تابستان و در آستانه مهرماه به بهره برداری برساند که این امر با پشتکار و کوشش شبانه روزی نیرو های اجرایی و همکاری نمایشگاه بین المللی در آزاد سازی گذر به نتیجه رسید و دوشنبه 11 شهریور با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 608

به "پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید