چین بلیت ایتالیا و بلغارستان را گرفت

به گزارش آریا بلاگ، تیم ملی والیبال چین با پیروزی مقابل کره جنوبی، صعود خود به رقابت های قهرمانی 2018 دنیا را قطعی کرد.

چین بلیت ایتالیا و بلغارستان را گرفت

با ارزان تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در ادامه رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا، تیم های چین و کره جنوبی از ساعت 15:30 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان رائول لوزانو سرانجام یافت.

چین سه ست این مسابقه را با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 23 به سود خود رقم زد. با این نتیجه، چین سه پیروزی و 9 امتیاز از 4 مسابقه خود کسب کرد و راهی رقابت های قهرمانی دنیا 2018 شد.

تیم ملی ایران هم این فرصت را دارد که امروز با کسب پیروزی سه امتیازی برابر قزاقستان، سهمیه دنیای را به دست بیاورد.

رقابت های گروه A انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 دنیا در منطقه آسیا، از 19 تا 23 در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می فرایند و در نهایت دو تیم برتر راهی رقابت های قهرمانی دنیا که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد، راه پیدا خواهد نمود.

پیش از این ژاپن و استرالیا با قرار دریافت در رده های اول و دوم گره B رقابت های انتخابی آسیا، سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا را به دست آورده بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1997

به "چین بلیت ایتالیا و بلغارستان را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین بلیت ایتالیا و بلغارستان را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید