کارگردان Spec Ops و گیتاریست ناین اینچ نیلز استودیوی بازی سازی تأسیس کردند

به گزارش آریا بلاگ، کوری دیویس (Cory Davis)، کارگردان بازی Spec Ops: The Line، و رابین فینیک (Robin Finck)، گیتاریست گروه موسیقی راک ناین اینچ نیلز (Nine Inch Nails)، استودیو جدیدی را با نام Eyes Out تأسیس نموده اند.

کارگردان Spec Ops و گیتاریست ناین اینچ نیلز استودیوی بازی سازی تأسیس کردند

استودیو Eyes Out در شهر لس آنجلس واقع شده است و آن ها اکنون روی اولین بازی ویدیویی خود کار می نمایند. طبق گفته مؤسسان استودیو، اولین اثر آن ها یک تجربه تک نفره ایمرسیو با ترس کیهانی خواهد بود که بر پایه عناصر قصه گویی محیطی قدرتمندی ساخته شده است.

اگرچه رابین فینیک به واسطه گروه موسیقی راک ناین اینچ نیلز معروفیت دارد اما این اولین کوشش او در صنعت بازی های ویدیویی نیست. او در گذشته هم روی موسیقی های بازی هایی نظیر Observation و بعلاوه NOCT کار نموده است. حتی اگر سابقه کاری او در این صنعت را به تنهایی در نظر بگیریم، می توانیم متوجه شویم که او شناخت قابل توجهی از تجربه هایی با موضوع ترس کیهانی دارد.

این موضوع برای کوری دیویس هم صدق می نماید. او هم با ژانر ترسناک بیگانه نیست. او قبل از اینکه روی توسعه بازی Spec Ops: The Line کار کند، در ساخت بازی های FEAR و Condemned نقش داشته است. او در سال 2016 هم بازی Here They Lie را برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر خلق کرد. در واقع سابقه کاری دیویس و فینیک نشان می دهد که آن ها به خوبی با آثار ترسناک آشنا هستند و به این ژانر علاقه دارند.

دیویس در بیانیه خبری خود برای معرفی این استودیو می گوید: وقتی در حال به اتمام رساندن کارم روی بازی Here They Lie بودم، رابین وارد استودیوی ما شد و ارتباط قوی با دید باز خلاقانه او و قدرت موسیقی احساس کردم. ما بلافاصله آغاز به کار روی نمونه های اولیه ای کردیم که در آن موقع در حال توسعه آن بودم و با هم مستقیما به سمت چیزی غیر منتظره حرکت کردیم.

در همین بیانیه خبری بیان شده است: استودیو Eyes Out متشکل از دنیا سازان و داستان نویسان پرشور است که معتقد به حس آمیزی قوی ناشی از موسیقی، روایت و تجربیات تعاملی اند.

اگرچه اعلام شده است که آن ها در حال ساخت یک بازی با مضمون ترس کیهانی هستند اما این تمام چیزی است که در حال حاضر از پروژه آن ها اطلاع داریم. البته، آن ها به صورت رسمی اعلام نموده اند که در ماه های آینده جزئیات بیشتری را با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت. با این حال، آن ها فعلا در سایت خود به استخدام نیروی تازه مشغول است.

هرچند اطلاعات کمی از اولین پروژه استودیو Eyes Out داریم اما سابقه کاری و تجربه های پیروز مؤسسان این استودیو می تواند ما را امیدوار و مشتاق کند تا شاهد تجربه ای خاص و ویژه از این استودیو تازه باشیم.

منبع: Rock Paper Shotgun

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7724

به "کارگردان Spec Ops و گیتاریست ناین اینچ نیلز استودیوی بازی سازی تأسیس کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان Spec Ops و گیتاریست ناین اینچ نیلز استودیوی بازی سازی تأسیس کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید