کانادایی ها هواوی را از طرح های نسل پنجم کنار گذاشتند

به گزارش آریا بلاگ، بیشتر شرکت های مخابراتی کانادایی تصمیم گرفته اند تا برای ارائه خدمات نسل پنجم با هواوی همکاری ننمایند و شرکت هایی مانند نوکیا و اریکسون را جایگزین نمایند.

کانادایی ها هواوی را از طرح های نسل پنجم کنار گذاشتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، شرکت های مخابراتی کانادایی بل و تلفوس اعلام نموده اند که برای راه اندازی خدمات نسل پنجم در کشور کانادا از نوکیا و اریکسون یاری خواهند گرفت.

پیش از این بل و تلفوس از بعضی تجهیزات هواوی در شبکه های مخابراتی خود استفاده می کردند، اما حالا قراردادهایی را با رقبای این شرکت چینی امضا نموده اند.

بل اعلام نموده که برای ارائه خدمات نسل پنجم با اریکسون همکاری می نماید و امیدوار است اقداماتی از این دست به کاهش دشواری های مالی کانادا و ایجاد فرصت های حرفه ای جدید یاری کند. بل در ماه فوریه نیز قرارداد همکاری با نوکیا امضا نموده بود تا خدمات نسل چهارم و پنجم خود را توسعه دهد.

تلوس هم میخواهد برای ارائه خدمات نسل پنجم هم با نوکیا و هم با اریکسون همکاری کند. تلوس در دو دهه اخیر 200 میلیارد دلار کانادا را صرف توسعه شبکه مخابراتی خود نموده و اظهار امیدواری نموده ظرف سه سال آینده شبکه نسل پنجم خود را تکمیل کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3106

به "کانادایی ها هواوی را از طرح های نسل پنجم کنار گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادایی ها هواوی را از طرح های نسل پنجم کنار گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید