کاهش بارندگی عشایررامجبور به فروش دام هایشان کرد

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس سازمان امور عشایر گفت، در بعضی از استان ها تا 92 درصد کاهش بارندگی داشته ایم و در این شرایط عشایر مجبور به فروش دام خود هستند و دلال ها از این فرصت استفاده می نمایند.

کاهش بارندگی عشایررامجبور به فروش دام هایشان کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش سازمان امور عشایر کشور، شاهپور علایی مقدم با بیان اینکه سال جاری عشایر به دلیل فقر مراتع متضررترین قشر خواهند بود، گفت: طی 50 سال گذشته وقوع چنین خشکسالی در کشور بی سابقه بوده و به دلیل فقر مراتع، عشایر متضررترین قشر خواهند بود.

وی افزود: سال جاری سال بسیار سختی در تأمین علوفه است و بر اساس پیش بینی ها در اواخر خرداد و اوایل تیرماه فقر بسیار شدیدی را در مراتع کشور خواهیم داشت.

علایی مقدم افزود: در بعضی از استان ها تا 92 درصد کاهش بارندگی داشته ایم و در این شرایط عشایر مجبور به فروش دام خود هستند و دلال ها از این فرصت استفاده می نمایند.

رئیس سازمان امور عشایر با بیان اینکه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای اختصاص 350 میلیارد تومان برای کاهش اثرات خشکسالی در مناطق عشایری تفاهم نموده ایم، افزود: از بنیاد برکت، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان نیز پیگیری هایی شده تا حمایت نمایند عشایر در این شرایط کمترین آسیب را ببیند،

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6954

به "کاهش بارندگی عشایررامجبور به فروش دام هایشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بارندگی عشایررامجبور به فروش دام هایشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید