کاپلو: در اسپانیا تنها رئال مادرید بابت شیوع کرونا متضرر نمی گردد، اگر جای مارتینس بودم در اینتر می ماندم

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی پرافتخار دنیای فوتبال پیش بینی کرد 2 تیم مطرح اسپانیایی بابت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل اقتصادی خواهند شد.

کاپلو: در اسپانیا تنها رئال مادرید بابت شیوع کرونا متضرر نمی گردد، اگر جای مارتینس بودم در اینتر می ماندم

به گزارش خبرنگاران، فابیوکاپلو، سرمربی ایتالیایی مشهور سابق تیم های میلان و رئال مادرید پیش بینی کرد بارسلونا و اتلتیکو مادرید مسائل مالی زیادی را متحمل می شوند.

او در این باره گفت: به نظر من در اسپانیا از نظر مالی تنها تیمی که در پی شیوع ویروس کرونا نابود نمی گردد، رئال مادرید است. بارسلونا و اتلتیکو مادرید با مسائل زیادی روبرو خواهند شد.

کاپلو همچنین در خصوص علاقه بارسلونا به لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر گفت:اگر به جای لائوتارو بودم در اینتر می ماندم زیرا او در بارسلونا نیمکت نشین خواهد شد. جابجایی فوتبال تغییرات زیادی دارد. رقم خرید بازیکنان بسیار زیاد و ملال آور شده بود و پس از این ویروس، رقم انتقالات منطقی تر می گردد. برای درست کردن این سیستم، مدیران عظیم و باهوش مورد احتیاج هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3142

به "کاپلو: در اسپانیا تنها رئال مادرید بابت شیوع کرونا متضرر نمی گردد، اگر جای مارتینس بودم در اینتر می ماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: در اسپانیا تنها رئال مادرید بابت شیوع کرونا متضرر نمی گردد، اگر جای مارتینس بودم در اینتر می ماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید