ک...تابستان؛ برنامه های متنوع سازمان فرهنگی هنری در حوزه کتابخوانی

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی این سازمان در فصل تابستان با عنوان ک...تابستان گفت: اوج گیری دوباره ویروس کرونا و همزمانی با فصل تابستان و نیز ضرورت پر کردن اوقات فراغت و انتخاب هم نشینی برای تنهایی های انسان، بار دیگر اهمیت کتاب را به عنوان سالم ترین، سهل الوصول ترین و ارزان ترین کالای فرهنگی در سبد مصرف خانواده ها نشان می دهد. در دوره ای که محدودیت های اجتماعی سیطره فضای مجازی را بر جهان تثبیت کرده، اهمیت کتاب بیش از پیش آشکار شده است.

ک...تابستان؛ برنامه های متنوع سازمان فرهنگی هنری در حوزه کتابخوانی

وی ادامه داد: از طرفی هر سال با فرا رسیدن فصل تابستان و فرصت فراغت فرزندان، یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده ها و نهادهای فرهنگی پر کردن اوقات فراغت آنان است. محدودیت های ورزش های گروهی، کلاس های حضوری و جمعی و مهارت آموزی و برنامه های تفریحی دسته جمعی، کتاب و کتابخوانی را در ردیف اولویت برنامه های تابستان امسال قرار داده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری گفت: امسال مجموعه برنامه ک...تابستان در قالب برنامه های روی خط زندگی با 11 عنوان برنامه فرهنگی در حال اجراست که شامل پاتوق کتاب در قالب برنامه های رونمایی، معرفی و خوانش کتاب و...، جام باشگاه های کتابخوانی بچه ها و نوجوانان، برنامه ویژه روز خبرنگار با عنوان کتاب خبرنگار و خدمات کتابگرد هدهد (اتوبوس کتاب)، مسابقات کتابخوانی مناسبتی مجازی می شود.

وی یادآور شد: همچنین معرفی نویسندگان شاخص ادبیات کودک و نوجوان در برنامه یک دقیقه با خالقین قصه ها، نمایشگاه کتاب مجازی کتاب پارک تهران، برنامه ویژه ایام کرونا با عنوان آزمونی برای دنیا در قالب فراخوان آثار ادبی، بسته کتاب های جهش تولید متناسب با شعار سال و معرفی گرافیکی کتاب یا کتاب گراف ره توشه عناوین این برنامه ها هستند.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری در فضای مجازی می توانند با شماره 96653471 تماس بگیرند یا به سایت کتابخانه دیجیتال سازمان فرهنگی هنری به نشانی www.dtlib.ir مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3960

به "ک...تابستان؛ برنامه های متنوع سازمان فرهنگی هنری در حوزه کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ک...تابستان؛ برنامه های متنوع سازمان فرهنگی هنری در حوزه کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید