تورهای چین: کتاب بیت کوین و بلاکچین برای عموم منتشر شد

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-کتاب 《بیت کوین و بلاکچین برای عموم》به تألیف دکتر علی پاک باخته گان زنجانی به وسیله انتشارات زرنوشت به چاپ رسیده و منتشر شد.

تورهای چین: کتاب بیت کوین و بلاکچین برای عموم منتشر شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، علی پاک باخته گان زنجانی، نویسنده کتاب《 بیت کوین و بلاکچین برای عموم》در این کتاب عنوان نموده است: این کتاب به مقدمات بلاک چین ها، بیت کوین، قراردادهای هوشمند و کریپتوکارنسی می پردازد و در عی حال به آنالیز تمام بلاکچین های موجود در بازار پرداخته و کارنمودها و کاربردهای آنها را معرفی می نماید. بعلاوه منظره فناوری بلاکچین را آنالیز نموده و به بعضی نکات مهم در پروژه های بلاکچین می پردازد .

پاک باخته گان زنجانی گفت: در این کتاب با نصب کیف پول اتریوم، ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و ورود بیت کوین و فکتوم و کسب کریپتوکارنسی آشنا می شوید.

وی اضافه کرد: این کتاب آموزش کار با بیت کوین است و به موضوعاتی مانند ساخت کیف پول ، انتقال پول، معرفی کیف پول ها، معرفی کریپتوکارنسی دیگر و غیره می پردازد.

نویسنده کتاب ادامه داد: این آموزش گام به گام و ساده ای است که هر کسی می تواند با تمرین و تکرار با روش هایی کار با کیف پول ها آشنا گردد و در این کار به مهارت برسد .

پاک باخته گان زنجانی گفت: به نکات کلیدی این کتاب توجه کنید به اخطار ها و هشدارها و نکات فنی دقت کنید .این کتاب علاوه بر مطالب عملی به نکات تئوری و ایده ها و نظریه های کار با بیت کوین و ارزهای دیگر نیز می پردازد .

پاک باخته گان زنجانی اظهار کرد: شاید زمانی کسی فکرش را نمی کرد اسکناس کاغذی و شمردنش جای خود را به کارت هایی بدهد که در دور افتاده ترین نقاط ایران پیدا گردد و یا صحبت کردن با دوستان و آشنایان مقیم خارج از کشور تنها با گوشی تلفن همراه به صورت ویدئویی امکان پذیر باشد اما امروز این دو در کنار هزاران چیز دیگری که تکنولوژی تغییرش داده جزو پیش و پا افتاده ترین کارها و واقعیت های روزمره زندگی مان به شمار می فرایند، بیت کوین و سایر کریپتوهایی که امروز قشر قابل توجهی از مردم در موردش حرف می زند هم کم کم دارد به یکی دیگر از واقعیت های روتین زندگی مدرن تبدیل می گردد با این تفاوت که هنوز به کل زندگی مان مسلط نشده و حالا هم افراد زیادی هستند که آن را نمی شناسند و نمی دانند که به زودی قرار است بر روی زندگی اقتصادی مان نیز سایه بیاندازد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9782

به "تورهای چین: کتاب بیت کوین و بلاکچین برای عموم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: کتاب بیت کوین و بلاکچین برای عموم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید