کراس اوور جدید آئودی

به گزارش آریا بلاگ، به نظر می رسد که آئودی قصد دارد که کراس اوور الکتریکی جدیدی را تحت عنوان eTTron جایگزین خودروی اسپورت TT خود کند.

کراس اوور جدید آئودی

به گزارش، چند ماه پیش بود که شرکت خودروسازی آئودی بازنشستگی خودروی اسپرت Audi TT را تایید کرد و و پس از آن اظهار داشت که خودروی جایگزین جدیدی را تحت عنوان eTTron به جای آن معرفی و عرضه خواهد کرد.

حالا به نظر می رسد که با بالا دریافت تب و تاب معرفی و عرضه خودرو های الکتریکی در جهان، شرکت آئودی نیز اطلاعات و جزئیات بیشتری از جایگزین خودروی قبی و بازنشسته خود را منتشر کرده است تا بدین ترتیب بتواند نظر و توجه علاقمندان به خودرو های پاک و دوستدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب کند و سهم خود را در بازار های جهانی افزایش دهد.

مدیر عامل آئودی پیشتر از لزوم بازنشستگی و از رده خارج شدن خودروی اسپرت audi TT گفته و اظهار داشته بود که جایگزین آن یک مدل جدید با بهره گیری از موتور و قوای محرکه تمام برقی در همان بازه قیمتی معرفی و عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت اتو اکسپرس این خودروی جایگزین یک کراس اوور تمام الکتریکی خواهد بود که به نظر می رسد کوچکتر از خودروی آئودی Q3 بوده و طول آن حدود 4.35 متر خواهد بود.

همانطور که از گزارش های منتشر شده در وبسایت carscoops معلوم و مشخص می شود پلت فرم این خودرو بر پایه گروه پلتفرم فولکس واگن تحت عنوان معماری MBE است که طراحی بسیار منعطفی برای خودرو ها توسعه داده شده جدید به شمار می رود.

مدل پایه این خودرو به یک موتور با قدرت تولید 200 اسب بخار مجهز شده است که از نوع دیفرانسیل عقب بوده و گفته می شود یک مدل دو موتور و چهار چرخ محرک این خودرو نیز در اختیار مشتریان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گستره حرکتی این خودروی تمام برقی حد فاصل 320 الی 547 کیلومتر تخمین زده می شود که به سه مجموعه باتری 45، 58 و 78 کیلو وات ساعتی تجهیز خواهد بود.

منبع:ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1117

به "کراس اوور جدید آئودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور جدید آئودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید