کشف یک مجسمه به شکل هرکول هنگام تعمیر سیستم فاضلاب زیر یک پارک در رم

به گزارش آریا بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف یک مجسمه به شکل هرکول هنگام تعمیر سیستم فاضلاب زیر یک پارک در رم صورت گرفت.

کشف یک مجسمه به شکل هرکول هنگام تعمیر سیستم فاضلاب زیر یک پارک در رم

این مجسمه باستانی هرکول در ایتالیا کشف شده و گمان می رود قدمت آن به دوره امپراتوری روم یعنی 27 پیش از میلاد تا 476 پس از میلاد بازگردد.

مسئولان پارک اپیا آنتیکا با انتشار بیانیه ای در فیسبوک گفتند که یک مجسمه مرمرین در ابعاد انسان واقعی در زیر زمین پارک کشف شده است که با توجه به ویژگی های ظاهری و پوست شیری که روی سر او ایجاد شده است، میتوان قطعا گفت که این مجسمه هرکول را به تصویر میکشد.

این اکتشاف در جریان تعمیر بعضی از لوله های فاضلاب این محوطه اجرا شده است.

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی مجموعه استثنائی از مجسمه های برنزی که هزاران سال در گل و لای سالم به جای مانده بودند، در شبکه ای از گرمابه های باستانی واقع در توسکانی کشف شدند.

این 24 مجسمه به دو هزار و 300 سال قبل تعلق دارند. مجسمه یک مرد جوان و مجسمه هایجیا، الهه تندرستی در اساطیر یونان باستان که یک مار به دور دست او پیچیده است، از جمله آثار کشف شده در این مکان بشمار می آید. کارشناسان معتقدند اتروسکی ها این گرمابه ها را در قرن سوم پیش از میلاد در استان سیه نا کنونی واقع در ناحیه توسکانی کشور ایتالیا بنا نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11808

به "کشف یک مجسمه به شکل هرکول هنگام تعمیر سیستم فاضلاب زیر یک پارک در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک مجسمه به شکل هرکول هنگام تعمیر سیستم فاضلاب زیر یک پارک در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید