کمیته انضباطی در انتظار اسفندیار ، انصاری: حرکت اسفندیار غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود

به گزارش آریا بلاگ، نادر انصاری، ناظر فنی ملاقات تیم های سایپا و هراز آمل در مورد حاشیه های این بازی توضیحاتی را بیان نمود.

کمیته انضباطی در انتظار اسفندیار ، انصاری: حرکت اسفندیار غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود

نادر انصاری، ناظر فنی ملاقات تیم های والیبال سایپا و هراز آمل در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی خبرنگاران،در مورد حاشیه های ملاقات 2 تیم سایپا و هراز آمل در جریان لیگ برتر والیبال گفت: من خودم ناظر فنی این مسابقه بودم و تمام اتفاقات بازی را زیر نظر داشتم. حرکت اسفندیار، یک حرکت غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود. روی حرف هایی که زده شد، اشراف کامل دارم و شنیده ام. داور بازی هم با توجه به صحبت های اسفندیار باید او را جریمه می کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من در گزارشی که از بازی نوشته ام همه این اتفاقات را لحاظ نموده و گزارشی هم که در مورد بازی نوشته ام را امروز به سازمان لیگ و کمیته انضباطی تحویل خواهم داد. تصمیم گیرنده نهایی کمیته انضباطی خواهد بود.

کاپیتان تیم والیبال سایپا در سرانجام بازی در مورد داوری این مسابقه اعتراضی را هم در مورد نحوه امتیازدهی داور مسابقه نوشته است که به کمیته داوران ارسال خواهد شد و در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم کمیته انضباطی چه اقدامی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

  • از تمام شاگردانم راضی هستم/ عطایی از همین لیگ باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8591

به "کمیته انضباطی در انتظار اسفندیار ، انصاری: حرکت اسفندیار غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی در انتظار اسفندیار ، انصاری: حرکت اسفندیار غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید