کونته: اسکودتوی یووه هنوز قطعی نیست

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: سرمربی بانوی پیر با وجود حاشیه امنیت قابل قبول تیمش در صدر جدول رده بندی سری A گفت قهرمانی بیانکونری در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را نباید حتمی دانست.

کونته: اسکودتوی یووه هنوز قطعی نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (دوشنبه) سی ودومین بازی این فصل خود در سری A را با پیروزی 2 بر صفر برابر میهمان خود، لیورنو پشت سر گذاشت تا فاصله اش با رم رده دومی را به 8 امتیاز افزایش دهد و 6 هفته مانده به سرانجام لیگ، شانس خود را برای کسب سومین اسکودتوی متوالی اش افزایش دهد.

در کنفرانس خبری پس از بازی برخی خبرنگاران از آنتونیو کونته، سرمربی یووه این پرسش که آیا راه راه پوشان تورین را باید قهرمان لیگ دانست، پرسیدند که او در پاسخ آنها گفت: مطمئناً لیگ هنوز تمام نشده است. فصل تا الان فوق العاده بوده است، چرا که در آن 2 تیم (یوونتوس و رم) رکوردشکنی کرده اند و دست به کارهای حیرت آوری زده اند. یووه و رم شایسته تحسین هستند، البته هنوز 6 هفته دیگر به سرانجام لیگ باقی مانده است اما همه شما می دانید که من به چه چیزی فکر می کنم. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نشده است و ما باید به این روند ادامه دهیم.

کونته 44 ساله سپس به بازی بعدی تیمش برابر لیون در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا اشاره داشت و شرح داد: ما نباید پای خود را از روی گاز برداریم چون 2 روز دیگر باید یک بازی دیگر انجام دهیم و می خواهیم خودمان را به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برسانیم. رسیدن ما به نیمه نهای برای یووه و برای فوتبال ایتالیا عالی است. لیون اما بازیکنانی دارد که در ضدحملات می توانند بسیار خطرناک ظاهر شوند، پس این بازی را هم نباید تمام شده دانست. امیدوارم ورزشگاه مان برای این بازی پر از تماشاگر شود و هواداران با صدای تشویق های خود ما را به سمت جلو هل دهند.

یوونتوس پنج شنبه شب در شرایطی از لیون پذیرایی می کند که بازی رفت 2 تیم در استاده ژرلان را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به سرانجام رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 930

به "کونته: اسکودتوی یووه هنوز قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: اسکودتوی یووه هنوز قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید