کیفیت اردوی تیم ملی وزنه برداری بالا می رود

به گزارش آریا بلاگ، در سرانجام جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفته شد فدراسیون اردوهای باکیفیتی را برای مسابقه های قهرمانی جهان برگزار کند.

کیفیت اردوی تیم ملی وزنه برداری بالا می رود

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین جلسه شورای عالی فنی در خصوص بررسی اردوها و برنامه های مختلف تیم های ملی با حضور سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و اکبر خورشیدی فر مربی تیم های پایه تشکیل شد. برهمین اساس اعضا شورا طبق دستور جلسه موارد مطروحه را بررسی کرده و در پایان، موارد ذیل را تصویب رساندند.

اردوهای تیم ملی و وضعیت اردو نشینان مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد کیفیت اردوها با توجه به نزدیکی مسابقات بین المللی از سطح کیفی بالاتری برخوردار شود.

در اسرع وقت سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان لیست حاضرین در اردو را به فدراسیون بدهد تا ضمن عقد قرارداد و آیین نامه قوانین و مقررات اردویی، حق الزحمه ملی پوشان پرداخت شود.

انوشیروانی، لیست اسامی تیم ملی بزرگسالان جهت شرکت مسابقات جهانی امریکا را به فدراسیون ارائه دهد.

برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی مقرر شد تا فدراسیون نیز اردوهای متفاوتی و با کیفیتی را در محل مناسب با درخواست سرمربی برگزار نماید.

عملکرد تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی بانکوک تایلند مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از مسابقات جهانی جوانان در ژاپن، کادر فنی تیم های ملی نوجوانان وجوانان برنامه های خود را در اسرع وقت به صورت کلی به منظور بررسی نهایی به شورای عالی فنی اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 870

به "کیفیت اردوی تیم ملی وزنه برداری بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت اردوی تیم ملی وزنه برداری بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید