یخ کشی:کارگر روزمزد هستم و نمی توانم همه تمرکزم را روی کشتی بگذارم، قدرت حضور در 65 کیلوگرم را ندارم

به گزارش آریا بلاگ، عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2018 بوداپست گفت: من نمی توانم تمام تمرکزم را روی کشتی بگذارم، پدرم کارگر و بیمار است، من هم کارگر روزمزد هستم.

یخ کشی:کارگر روزمزد هستم و نمی توانم همه تمرکزم را روی کشتی بگذارم، قدرت حضور در 65 کیلوگرم را ندارم

محمدباقر یخ کشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد سانحه تصادفش گفت: غروب روز گذشته، درحالیکه روز تعطیلم بود، خواستم کارهای مربوط به سفرم به کرمانشاه را انجام دهم، کمی ویتامین می خواستم و همچنین لباس هایی که برای کشتی دریافت در جام تختی می خواستم، احتیاج به تعمیر داشت، با خودروی شخصی ام از بهشهر به سمت گلوگاه می رفتم که یک خودرو حمل مرغ، از پشت به من زد و چپ کردم و ماشین کاملا واژگون شد. به سختی توانستم خودم را از خودرو خارج کنم و افرادی که در آن نزدیکی بودند، به کمکم آمدند. خدا محبت کرد که اتفاق بدتری رخ نداد و سریع خودرو را از آن محل کنار کشیدند.

وی ادامه داد: زانویم دچار پارگی شده، از شب گذشته بیمارستان هستم و فعلا از مچ پا تا بالا آتل بسته اند. با این شرایط نمی توانم در کرمانشاه کشتی بگیرم.

این کشتی گیر مازندرانی که همچنان اتفاقی که در ساساری رخ داد را فراموش نکرده، تاکید نمود: من خیلی بدشانسم. باید در مسابقات جهانی بوداپست مدال می گرفتم اما آنجا به کابوسم تبدیل شد و خیلی سریع از دور رقابت ها حذف شدم. بعد از آن در جام ساساری در حالیکه طلا گرفته بودم، روی سکو به خاطر نپوشیدن گرمکن مدال را از من دریافتد و دیگر هیچ وقت مدالم را به من برنگرداندند. من نمی توانم تمام تمرکزم را روی کشتی بگذارم، پدرم کارگر و بیمار است، من هم کارگر روزمزد هستم. باید هزینه زندگی مان را تامین کنم و در کنار تمرین و کشتی، کار کنم.

یخ کشی در مورد اینکه چرا قصد حضور در وزن غیرالمپیکی جام تختی را داشته، گفت: وزنم بیشتر از 63-64 کیلوگرم نمی گردد. نه می توانم برای 57 کیلوگرم وزن کم کنم و نه قدرت 65 کیلوگرم را دارم. برای همین باید در 61 کیلوگرم فعلا کشتی بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2073

به "یخ کشی:کارگر روزمزد هستم و نمی توانم همه تمرکزم را روی کشتی بگذارم، قدرت حضور در 65 کیلوگرم را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ کشی:کارگر روزمزد هستم و نمی توانم همه تمرکزم را روی کشتی بگذارم، قدرت حضور در 65 کیلوگرم را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید