یورش معترضان به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا

به گزارش آریا بلاگ، معترضان نسبت به قتل یک مرد سیاهپوست توسط پلیس مینیاپولیس، با سنگ و بمب های دودزا به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا حمله کردند.

یورش معترضان به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی بیست، در حالی که تظاهرات در اعتراض به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست یک مامور پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس روز آدینه در شهرهای مختلف آمریکا برپا شده است، معترضان با سنگ و بمب های دوزا به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا حمله کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات در ابتدا به صورت آرام و مسالمت آمیز برگزار گردید ولی با دخالت پلیس به خشونت گرایید. نیروهای پلیس با استفاده از اسپری فلفل سعی در متفرق کردن جمعیت داشتند ولی تظاهرات کنندگان با سنگ شیشه های ساختمان شبکه سی ان ان را شکستند و یک دستگاه خودروی پلیس را نیز به آتش کشیدند.

یک افسر سفیدپوست در آمریکا روز دوشنبه یک مرد سیاهپوست غیرمسلح را در شهر میناپولیس به قتل رسانده است. این مرد سیاهپوست حدودا 40 ساله غروب دوشنبه به وقت محلی با رفتار خشن پلیس روبرو شد به طوری که ماموران پلیس به او دستبند زدند و وی را با صورت روی زمین خواباندند. پلیس مدعی شده که این مرد سیاهپوست متهم به جعل اسناد بوده است.

بر اساس ادعای پلیس، این مرد سیاهپوست که مسائل پزشکی داشته است پس از انتقال به یک بیمارستان جان خود را از دست داده اند. فیلم های منتشر شده از سوی عابران نشان می دهد که این مرد سیاهپوست با فشار زانوی یک افسر پلیس میناپولیس روبرو شده و مرتبا فریاد می زند: نمی توانم نفس بکشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3171

به "یورش معترضان به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش معترضان به ساختمان شبکه سی ان ان در آتلانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید