یوونتوس نخستین فینالیست جام حذفی ایتالیا

به گزارش آریا بلاگ، یوونتوس به لطف گل زده در خانه حریف توانست میلان را پشت سر بگذارد و به ملاقات نهایی جام حذفی ایتالیا راه پیدا کند.

یوونتوس نخستین فینالیست جام حذفی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فوتبال در ایتالیا پس از سه ماه از سر گرفته شد. همه مسابقات به دلیل بحران کرونا از ماه مارس لغو شده بود. یوونتوس آدینه شب در ملاقات برگشت نیمه نهایی جام حذفی به مصاف میلان رفت که دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

یوونتوس میزبان از آغاز، بازی را در اختیار داشت و توانست در دقیقه 15 صاحب یک پنالتی گردد. داور خطای هند بازیکن میلان را اعلام نمود. کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی را زد اما توپ به تیرک برخورد کرد و بازیکنان مهمان توپ را برگرداندند. در این لحظه ربیچ با خطای خطرناک خود با کارت قرمز مستقیم روبرو شد تا میلان خیلی زود 10 نفره گردد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما موقعیت هایشان را یکی پس از دیگری از دست دادند. تعویض ها هم نتیجه را تغییری نداد. یوونتوس مالکیت بازی را در اختیار داشت با این حال به گلی دست نیافت. با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بازی رفت یوونتوس به لطف گل زده در خانه حریف نخستین فینالیست این بازی ها لقب گرفت.

دیگر ملاقات نیمه نهایی امشب (شنبه) بین دو تیم ناپولی و اینتر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3310

به "یوونتوس نخستین فینالیست جام حذفی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس نخستین فینالیست جام حذفی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید