آمریکا قصد مطرح کردن قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را ندارد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه گفت: واشنگتن [و متحدانش] قصد ندارند در نشست هفته جاری شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه ای را علیه ایران مطرح کنند.

آمریکا قصد مطرح کردن قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را ندارد

از سوی دیگر، لارنس نورمن خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در حساب کاربری توئیتر خود از قول ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر اسپوتنیک را مورد تأیید قرار داد.

به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری که بعد از نشست امروز شورای حکام برگزار گشت؛ از سفر هفته آینده محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به وین خبر داد.

گروسی همچنین تاکید کرد که خود وی هم خیلی زود به ایران بازخواهد گشت اما هنوز درباره زمان دقیق این سفر تصمیمی گرفته نشده است.

وی در خصوص سفر به ایران و محور گفتگو با مقام های ایرانی به خبرنگار بلومبرگ گفت: من در پی گرفتن وعده از طرف ایرانی در جریان دیدارم به تهران نبودم اما بر لزوم ادامه گفتگوها میان ایران و آژانس تأکید کردم. من به ایران گفتم که باید دوربین های نظارتی در تأسیسات هسته ای را به منظور دقیق نگه داشتن اطلاعات چک کنیم. ما به گفتگوهای صریح با دولت تازه ایران نیاز داریم. دولت تازه ایران نظرات قاطعانه ای درباره برنامه هسته ای تهران دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7965

به "آمریکا قصد مطرح کردن قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا قصد مطرح کردن قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید