ابرکرومبی و فیچ، برند متولد نیویورک آمریکا

به گزارش آریا بلاگ، ابرکرومبی و فیچ (Abercrombie & Fitch) یک برند امریکایی است که در سال 1892 در منطقه منهتن در شهر نیویورک توسط دیوید ابرکرومبی و ازرا فیچ تاسیس شد و از آن موقع تا کنون به فراوری لباس های متنوع و راحت برای جوانان مشغول به کار است.

ابرکرومبی و فیچ، برند متولد نیویورک آمریکا

ابرکرومبی در طول سالیان، بارها دچار تغییر وتحول شده ­است. این برند از یک فروشگاه لوازم کمپینگ و شکار در اواخر دهه نود بهیک خرده فروشی شناخته شده با تبلیغات جنسی تبدیل شد. پس از ناموفق بودن این سیاست، برند رویه ای اصولی تر پیش گرفت و برای به دست آوردن دوباره شهرتشتلاشی مضاعف انجام داد. با داستان پر فراز و نشیب ابرکرومبی و فیچ همراه خبرنگاران باشید.

ابرکرومبی و فیچ Abercrombie & Fitch (A&F) یک برند امریکایی است که مشغول فراوری لباس هایراحت و شیک برای جوانان می پردازد است. این شرکت در سال 1892 در دهکده­ منهتن در شهرنیویورک توسط دیوید ابرکرومبی و ازرا فیچ تاسیس شد. آنها فروشندگان لوازم شکار وابزار آلات گشت و گذار بودند که در کار خود سر آمد منطقه محل زندگیشان بودند. این فروشندگان به خاطر تفنگ های شکاری بسیار گران قیمت ، قایق ها و تورهای ماهی گیری خودبه شهرت رسیدند اما شال ها پس از تاسیس شرکت در سال 1976 ورشکست شدند و فروشگاه آنها نیز بسته شد.

اوج گیری مجدد برند (A & F)

به فاصله­ کمی بعد از ورشکستگی شرکت در سال 1978 محصولات ورزشی اوشمان که فروشگاهیزنجیره ای بود نام شرکت، صورت ، اسامى و نشانى مشتریانی که برایشان آگهى و غیره پست مى شد را به قیمت 1.5 میلیون دلار خریداری کرد و برند A & F را به عنوانیک خرده فروشی پستی متخصص در فراوری لباسمخصوص شکار و ابزار خاص مرتبط با آن مجددا راه اندازی کرد. او همچنین فروشگاه هاییدر بورلی هیلز دالاس و نیویورک بازگشایی کرد و در نهایت در سال 1988 اوشمانکمپانی را به (ده لیمیتد) یک فروشگاه زنجیره ای لباس در کولومبوس در اوهایو فروخت.ابرکرومبی و فیچ کم کم تمرکز خود را بر روی فراوری لباس برای جوانان نخست به عنوانتابع برندهای کوچک و سپس به صورت یک کمپانی شناخته شده و مستقل ادامه داد. شرکت به رشد خود ادامه داد تابه یکی از عظیمترین شرکت های فراوری پوشاک در آمریکا بدل شد.

از سال 1997، برند بهصورت مداوم توانسته به خاطر تبلیغات، حس بشر محبت آمیز و حضور فعال در بحثهای قانونی برندینگ با پیشینه ای قوی در اذهان مخاطبان و عموم جایبگیرد. در دهه اول قرن بیست و یکم و آغاز رکود عظیم، کسب و کار برند A&F را نیز تحت تاثیر خود قرار داد ، زیرا جوانان به دنبال مدل های ارزان قیمت و مد روز مانند مدل H & M و Forever 21 بودند. قیمت سهام Abercrombie و Fitch ازاواخر سال 2007 به 84.23 دلار در هر ماه رسیده است و در نوامبر 2008 به پایین ترین مقدار خود یعنی 14.64 دلار رسیده است. پس از این رکود مالی شرکت اقدام به بازسازی مجموعه محصولات خود و کاهش فروشگاههای ناکارامد کرد، اما عملکرد ضعیفشان همچنان ادامه داشت. مایکل جفریز مدیر عامل بلندمدتدر ماه دسامبر 2014 پس از 22 سال با شرکت خداحافظی کرد. برای رقابت با رقبای سرسختخود مانند فوراور 21 و اچ اند ام، ابرکرومبی دست به تغییرات اساسی برای تغییر وجهه برند زد.

اهداف جدید برند ابرکرومبی و فیچ

هدف این شرکت برداشتن تاکید از تبلیغ جنسیتی و تمرکز بیشتر بر روی ارائه یخدمات به مشتریان و تنوع محصولات است. آنها اعلام کردند که دیگر از مدل های بدونپیراهن در بازگشایی فروشگاههای تازه و چاپ تصاویر آنها بر روی کیف ها و کارت هایهدیه استفاده نخواهند کرد. آنها نام کارمندان فروشگاه ها را از مدل به نمایندگانبرند تغییر دادند و از المان های شخصی تر در طراحی لباس هایشان بهره می گیرند. نمایندگانبرند در فروشگاهها برخلاف سیاست های گذشته شرکت که منجر به بی اعتمادی مشتریانمی شد، تمرکز خود را بر روی ارائه­ خدمات بهتر به مشتریان معطوف کردند.

تا ماه می 2015 اینتغییرات به وضوح در فروشگاه ها به چشم می خوردند. همه تصاویر تبلیغاتی بر رویمیزها و اتاق های پرو حذف شده بودند و همچنین مدل های فروشگاه دیگر پوشاکابرکرومبی به تن نداشتند.

در آپریل 2017 شرکت باتوجه به آمارهای استاندارد 650،000،000 دلار ارزش داشته است. در ماه می سال 2017 ابرکرومبی وارد مذاکره برای فروش خودشد. این مذاکرات در اوایل ماهجولای مغلوب شد. در نتیجه این خبر، سهام شرکت حدود 21 درصد سقوط کرد.

تاریخچه همواره پیروز است

هر چند این برند در طول حیات خود فراز و نشیب های زیادی را تجربه نموده است و تا آستانه شکست و کم شدن محبوبیت هم پیش رفته است اما با توجه به تاریخچه قوی و کیفیت خوب محصولات هنوز هم محبوبیت خود را در میان نسل جوان دارد و اینجاست که تاریخچه و تصویر برند در اذهان نقش مهم تری پیدا میکند.

گروه مد و پوشاک خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5477

به "ابرکرومبی و فیچ، برند متولد نیویورک آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرکرومبی و فیچ، برند متولد نیویورک آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید