احتمالی برگزاری مسابقات کبدی جوانان دنیا در خوزستان

به گزارش آریا بلاگ، رئیس فدراسیون کبدی با ابراز رضایت از امکانات موجود در شهرستان های اهواز و ماهشهر، گفت: می توان روی خوزستان برای میزبانی از مسابقات کبدی جوانان دنیا حساب کرد.

احتمالی برگزاری مسابقات کبدی جوانان دنیا در خوزستان

عباس اورسجی در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازدید از امکانات شهرستان های اهواز و ماهشهر جهت میزبانی از رقابت های جوانان دنیا، اظهار کرد: هر دو شهرستان از امکانات خوبی برخوردار بودند و مشکل خاصی در این استان نسبت به دیگر کاندیداهای نهایی جهت اخذ این میزبانی ندیدم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه می توان روی خوزستان برای میزبانی از رقابت های کبدی جوانان دنیا حساب کرد، البته باید در فرصتی دیگر با مسؤولان استان به ویژه استاندار خوزستان هم جلسه داشته باشیم و برنامه ها را آنالیز کنیم تا میزان همکاری طرفین تعیین گردد. به هر حال مسابقات قهرمانی دنیا است و نمی توان به سادگی از آن گذشت و تمامی نیروهای خوزستان باید پای کار باشند.

رئیس فدراسیون کبدی اعلام نمود: به هر حال اگر در جلسه با مسئولان استان خوزستان به نتیجه برسیم، مشتاق هستیم که رقابت های جوانان دنیا در آبان ماه به میزبانی خوزستان برگزار گردد. بر اساس آن چه از امکانات خوزستان دیدم، این استان از شانس اخذ میزبانی برخوردار است.

وی اعلام کرد: برای این رقابت ها به حدوداً 33 کشور نامه ارسال نموده ایم و پیش بینی ما این است که حداقل نیمی از کشورهای دعوت شده در این رقابت ها شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 128

به "احتمالی برگزاری مسابقات کبدی جوانان دنیا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالی برگزاری مسابقات کبدی جوانان دنیا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید