اردوغان: نمایندگان ترکیه برای آنالیز اوضاع ادلب به مسکو می فرایند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس جمهور ترکیه یکشنبه شب گفت که نمایندگان این کشور روز دوشنبه به روسیه سفر می نمایند تا درباره تشدید تنش ها در ادلب سوریه گفت وگو نمایند.

اردوغان: نمایندگان ترکیه برای آنالیز اوضاع ادلب به مسکو می فرایند

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با هزینه سفر به آنتالیا در سال 99 همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه یکشنبه شب درباره تشدید درگیری ها در ادلب سوریه هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه تی آرتی، وی که در نشستی در استانبول سخنرانی می کرد، گفت: حدود 80 هزار نفر از ادلب سوریه به دلیل بمباران ها گریخته اند. ترکیه نمی تواند موج دیگری از مهاجران را از سوریه مدیریت کند.

وی در ادامه گفت: نمایندگان ترکیه روز دوشنبه به روسیه می فرایند تا درباره اوضاع ادلب گفت وگو نمایند و آنکارا گام هایش را بر اساس نتایج گفت وگوها اتخاذ خواهد نمود.

رئیس جمهور ترکیه افزود که ترکیه هر آنچه که بتواند انجام خواهد داد تا با یاری روسیه حملات به ادلب را متوقف کند.

استان ادلب سوریه که در سال های گذشته محل اصلی حضور تروریست ها بوده، تنها منطقه ای است که در حال حاضر همچنان تحت کنترل این گروه ها قرار گرفته است.

به رغم حمایت های ترکیه از گروه های حاضر در این استان و کوشش برای معارض جا زدن آن ها، سوریه این گروه ها را تروریست و آزاد سازی مناطق تحت اشغال آن ضروری و حق مآغاز خود می داند.

ارتش سوریه طی روزهای اخیر عملیات خود برای آزاد سازی این منطقه را آغاز نموده و پیشروی ها را از جنوب شرق استان ادلب آغاز نموده است. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1937

به "اردوغان: نمایندگان ترکیه برای آنالیز اوضاع ادلب به مسکو می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: نمایندگان ترکیه برای آنالیز اوضاع ادلب به مسکو می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید