استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین یک درصد داوران برتر دنیا

به گزارش آریا بلاگ، الیاس شیوانیان عضو هیأت علمی گروه ریاضی و معاون پژوهشی دانشکده علوم پایه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، در بین یک درصد داوران برتر دنیا نهاده شد.

استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین یک درصد داوران برتر دنیا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، پایگاه وب آو ساینس (web of sciences) در راستای افزایش کیفیت فرآیند داوری مقالات تحت نمایه خود اقدام به راه اندازی سامانه پابلونز (Publoans) نموده است که به منزله پرتال آنلاین برای داوران بین المللی است.

بر اساس این گزارش، تمام فعالیت های داوری در مجلات مختلف در این سامانه ثبت و مورد آنالیز قرار می گیرد و سالانه لیست یک درصد داوران برتر بر اساس معیارهایی چون مقالاتی که کیفیت داوری آنها توسط ناظران مورد تایید قرار گرفته، کمیت مقالاتی که از 1 سپتامبر 2018 تا 1 سپتامبر 2019 در مجلات معتبر داوری شده اند و تعداد سایتیشن هایی که به مقالات داوری شده، پس از چاپ داده شده است، در حوزه های تخصصی منتشر می گردد.

این ارزیابی، شهریور هرسال توسط موسسه مشهور Clarivate Analytics یا همان موسسه ISI که سابقه 68 ساله دارد انجام می پذیرد که در حوزه های تخصصی گوناگون 12 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این سامانه فعالیت دارند و شیوانیان عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه در ارزیابی سال 2019 پیروز شد در بین یک درصد داوران برتر دنیا قرار گیرد.

شیوانیان پژوهشگر برگزیده دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است که پیروز به چاپ بیش از 100 مقاله علمی پژوهشی 3 کتاب تخصصی شده است.

پیش از این مرتضی طاهری عضو هیأت علمی گروه علوم ورزشی و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، پیروز به کسب این صندلی علمی در سال 2018 شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 806

به "استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین یک درصد داوران برتر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین یک درصد داوران برتر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید