استفاده از ظرفیت سدهای آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری

به گزارش آریا بلاگ، استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از ظرفیت های گردشگری در استان، سدهایی است که قابلیت اشتغال زایی بالایی داشته و می توان با کاهش بروکراسی های اداری و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در این زمینه کمک کرد.

استفاده از ظرفیت سدهای آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری شنبه 16 فرودین 99، در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با موضوع برنامه های جهش تولید با اشاره به اهمیت توجه به گردشگری در سال جهش تولید برای رونق و توسعه استان گفت: در این راستا می توان با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از آن ها حمایت های لازم را انجام داد.

او با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان افزود: برای توسعه در سال جهش تولید، باید تکمیل طرح های نیمه تمام و طرح های زیرساختی در اولویت قرار بگیرد که توجه به ایجاد زیرساخت های حمل ونقل در این راستا از اهم اولویت ها است.

استاندار آذربایجان غربی با توجه به خسارات وارده به کشور در اثر شیوع کرونا و تحریم ها گفت: استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری می تواند زمینه رونق و توسعه استان را فراهم کند.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به تدوین برنامه جامع جهش تولید در این اداره کل گفت: توجه به توسعه گردشگری به ویژه با توسعه گردشگری داخلی ازجمله محورهای اصلی این برنامه است.

او افزود: ایجاد فرصت های شغلی جدید، بهره برداری از چهار واحد اقامتی، ایجاد تأسیسات گردشگری، توسعه گردشگری مجازی و حمایت از سرمایه گذاران با کاهش بروکراسی های اداری ازجمله این برنامه ها است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2848

به "استفاده از ظرفیت سدهای آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت سدهای آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید