اعلام آخرین شرایط فروش بلیت قطارهای نوروزی

به گزارش آریا بلاگ، با گذشت چند هفته از شروع پیش خرید بلیت قطارهای نوروزی هرچند بخش قابل توجهی از ظرفیت قطارهای جهت اصلی تکمیل شده اند اما هنوز در بسیاری از محورها امکان خرید بلیت وجود دارد.

اعلام آخرین شرایط فروش بلیت قطارهای نوروزی

براساس آخرین اطلاعات ارائه شده در سامانه های فروش بلیت قطار به نظر می رسد انتخاب اصلی مردم در مقایسه با قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده به سمت خدمات گرایش پیدا نموده تا جایی که در روزهای نخست ظرفیت بسیاری از قطارهای کوپه ای چهار و شش نفره تکمیل شده اند.

با این وجود اما هنوز در بسیاری از جهتهای اصلی ظرفیت قطارهای اتوبوسی و سالنی باز به جای مانده و در صورت مراجعه به این سامانه ها برای بسیاری از روزهای نوروز امکان خرید اینترنتی وجود خواهد داشت.

در حال حاضر ظرفیت قطارها در جهتهای اصلی تهران-تبریز، تهران-بندرعباس ، تهران-کرمان و تهران-شیراز تکمیل شده و تقریبا امکان خرید بلیت برای آنها وجود ندارد.

اما در جهتهای دیگری مانند تهران-زاهدان، تهران-یزد ، تهران-مشهد امکان خرید بلیت در بعضی گزینه های غیر کوپه ای وجود دارد.

طبق اطلاعات ارائه شده در این سامانه ها همچنان در جهت تهران-مشهد قطارهای پردیس سالنی، قطارهای درجه یک و درجه دو اتوبوسی و قطارهای خلیج فارس امکان خرید دارند.

میانگین قیمت بلیت های به جای مانده نیز از حدود 26 هزار تومان شروع شده و به حدود 95 هزار تومان می رسد.

طبق اعلام شرکت راه آهن برای سفرهای نوروزی سالن 95 نزدیک به دو میلیون ظرفیت مسافر پذیری در نظر گرفته شده که به نظر می رسد تا کنون بخش قابل توجهی از این ظرفیت به فروش رسیده است.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی برنامه بلند مدت مدیریت حمل و نقل کشور در سال های آینده حول محور توسعه و توسعه نفوذ حمل و نقل ریلی در نظر گرفته خواهد شد و از این رو به نظر می رسد در ماه های آینده فضا برای افزایش ظرفیت قطارهای مسافرتی به وجود بیاید.

منبع: کجارو / fardanews.com
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9756

به "اعلام آخرین شرایط فروش بلیت قطارهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط فروش بلیت قطارهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید