افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/زنجان با حضور استاندار زنجان 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید.

افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فتح الله حقیقی روز گذشته (19 بهمن ماه) در سفر به شهرستان سلطانیه که به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد، 46 طرح عمرانی با اعتبار 2353 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

همچنین با حضور استاندار زنجان دو طرح اقتصاد مقاومتی نیز با اعتبار 12 هزار و 475 میلیارد ریال در سلطانیه به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این طرح ها برای 220 نفر شغل به طور مستقیم و 47 شغل نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

از دیگر پروژه های افتتاحی نماینده عالی دولت در استان زنجان در سفر به سلطانیه می توان به راه اندازی ایستگاه هواشناسی سلطانیه و افتتاح دبستان شش کلاسه بقیه الله اعظم این شهرستان اشاره نمود.

ملاقات با خانواده شهید کریم عباسی، غبارروبی مزار شهدا، ملاقات با خانواده های تحت حمایت نهادهای حمایتی و ملاقات با امام آدینه این شهر، از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان سلطانیه بود.

لازم به ذکر است، در دهه فجر سال جاری پروژه های 791 پروژه با اعتباری بالغ بر 9750 میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح یا کلنگ زنی می گردد که این پروژه ها زمینه اشتغال 2761 نفر را به صورت مستقیم و 2600 نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6126

به "افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید