افزایش تولید ربات های صنعتی در همه گیری کرونا

به گزارش آریا بلاگ، داده های رسمی نشان می دهد که تولید ربات های صنعتی چین نسبت به سال گذشته با ا 29.2 درصد رشد روبرو بوده است.

افزایش تولید ربات های صنعتی در همه گیری کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، داده های رسمی نشان می دهد که تولید ربات های صنعتی چین با 29.2 درصد نسبت به سال گذشته در ماه ژوئن به 20 هزار و 761 دستگاه و به بالاترین میزان رشد خود در نیمه اول سال 2020 رسیده است.

افزایش تقاضا برای ربات های صنعتی ناشی از کمبود کارگرانی بود که به دلیل تعطیلات مربوط به همه گیری ویروس کرونا خانه نشین شدند.

چین در سال 2016، دستورالعمل هایی را برای گسترش استفاده از ربات ها در صنایعی مانند تولید خودرو، لوازم خانگی، حمل و نقل هوایی منسوجات و مواد شیمیایی صادر کرد.

در حال حاضر ربات ها بخش مهمی از خدمات روزانه را انجام می دهند؛ از تحویل غذا تا سرو نوشیدنی در رستوران ها و انجام عملکردهای مهم پرستاری در واحدهای بیمارستان به ربات ها سپرده شده است.

ربات ها مدت هاست که به عنوان روشی جایگزین برای کاهش هزینه های نیروی کار، مورد استقبال قرار گرفته اند. با پایین آمدن هزینه های کارکنان، صاحبان مشاغل می توانند قیمت پایین تری از محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه دهند.

یک گزارش صنعتی که سال گذشته منتشر شد نشان می دهد که بازار جهانی رباتیک صنعتی 18.05 میلیارد دلار در سال 2018 ارزش داشته و پیش بینی می شود تا سال 2024 به 40.75 میلیارد دلار آمریکا برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4001

به "افزایش تولید ربات های صنعتی در همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تولید ربات های صنعتی در همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید