افشای مشخصات نو گوشی های ریلمی 9 پرو

به گزارش آریا بلاگ، طبق آخرین خبرها، پردازنده، سیستم دوربین، نرخ به روز رسانی نمایشگر و جزئیات مربوط به شارژ گوشی های Realme 9 Pro و 9 Pro Plus رسما تایید شده است.

افشای مشخصات نو گوشی های ریلمی 9 پرو

به گزارش خبرنگاران، شرکت Realme سری Realme 9 Pro را در 16 فوریه (27 بهمن) در بازار اندونزی عرضه خواهد نمود. میکروسایت سری Realme 9 Pro که اکنون در وب سایت رسمی این شرکت فعال است، در صفحه فرودش ویژگی های کلیدی Realme 9 Pro و Realme 9 Pro+ را منتشر نموده است.

لازم به شرح است که میکروسایت ها، وبسایت های کوچکی هستند که به طور مجزا از آدرس اصلی برند ساخته می شوند. میکروسایت ها تأثیر مهمی در بازاریابی دارند. با توجه به این که میکروسایت ها جدای از وبسایت اصلی برند هستند، امکان ارائه خدمات متفاوت، متنوع و مجذوب کننده در آن ها بیشتر است. این در حالی است که وبسایت اصلی معمولا در یک چارچوب خاص و نسبتا ثابت ارائه می گردد.

درباره صفحه فرود (Landing Page) نیز باید بگوییم که در واقع نخستین صفحه ای است که کاربر به وسیله آن وارد وبسایت می گردد. البته اولین صفحه وبسایت همواره صفحه ورود محسوب نمی گردد. این صفحه ها تا حد امکان مجذوب کننده و کابردی ساخته می شوند تا بازدیدکننده را در وبسایت نگه دارند.

در ابتدا به معرفی ریلمی 9 پرو پلاس می پردازیم. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش Super AMOLED است که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این نمایشگر مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای است که می تواند برای شمارش ضربان قلب نیز استفاده گردد. این گوشی از چیپست Dimensity 920 بهره می برد و با خنک کننده vapor chamber liquid همراه می گردد.

درباره میزان باتری صحبتی نشده است، اما اطلاعات صفحه فرود نشان می دهد که گوشی Realme 9 Pro Plus از فناوری شارژ سریع 60 واتی SuperDart پشتیبانی می نماید. در پنل پشتی دستگاه یک سیستم دوربین سه گانه وجود دارد که مجهزبه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 است. این دوربین از قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) بهره می برد. این گوشی بعلاوه از اتصال NFC نیز پشتیبانی خواهد نمود. در خصوص طراحی دستگاه نیز می دانیم که از قابلیت تغییر رنگ پشتیبانی می نماید.

مشخصات Realme 9 Pro نیز منتشر شده است. نمایشگر این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید که آن را بالاتر از مدل پرو پلاس قرار می دهد. به نظر می رسد که این شرکت ممکن است یک پنل LCD روی دستگاه ارائه دهد. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 695 نیز مجهز خواهد شد.

پنل پشتی دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ 33 واتی Dart پشتیبانی می نماید. همچون مدل پرو پلاس، مدل پرو نیز با ویژگی های مجذوب کنندهی مانند اتصال NFC و طراحی تغییر رنگ عرضه خواهد شد. بعلاوه احتمالاً این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی خواهد بود.

گزارش ها نشان می دهد که هر دو گوشی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی هستند. دوربین اصلی این گوشی ها با دو دوربین دیگر که دارای لنز های 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستند، همراه شده است. انتظار می رود این مجموعه با سیستم عامل اندروید 12 و Realme UI 3.0 که از پیش نصب شده اند، عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9333

به "افشای مشخصات نو گوشی های ریلمی 9 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات نو گوشی های ریلمی 9 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید