اقامت طرفداران تیم های جام جهانی قطر در کیش ، تیم ها در کیش تمرین می نمایند

به گزارش آریا بلاگ، مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: قرار نیست هیچ مسابقه ای از جام جهانی 2022 قطر در کیش برگزار گردد اما حداقل هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آماده سازی جزیره به منظور برپایی تمرین تیم ها و حضور هواداران آنها صورت گرفته است.

اقامت طرفداران تیم های جام جهانی قطر در کیش ، تیم ها در کیش تمرین می نمایند

خبرنگاران - غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش درباره برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 در قطر و بحث هایی که در خصوص مشارکت جزیره کیش با این کشور وجود دارد، اظهار کرد: مشارکتی در برگزاری مسابقات وجود ندارد، اما پیش بینی ما این است که بتوان با توجه به شرایط اقلیمی متناسب با قطر، فضایی برای تمرین تیم های حاضر در جام جهانی در کیش فراهم کنیم که اقدامات در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه جام جهانی فوتبال 2022 قطر می تواند فرصت مناسبی برای فعالان مالی و استفاده از ظرفیت موجود در جزیره کیش باشد، به ایسنا گفت: بر این اساس دو پروژه بزرگ هر یک با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی از سوی بخش خصوصی در حال اجرا است. از سوی دیگر مجموعه المپیک کیش نیز در حال بازسازی و آماده سازی است تا بتوان در فاصله دو سالی که تا برگزاری جام جهانی باقی مانده تکمیل و آماده گردد.

مظفری همچنین به برنامه های پیش بینی شده برای جذب گردشگر و تماشاگران مسابقات جام جهانی قطر اشاره نمود و اضافه کرد: پیش بینی شده که به لحاظ شرایط مناسب و فضایی که برای اقامت در کیش وجود دارد، بخشی از هواداران تیم ها با توجه به فاصله مسابقات که سه روز است و می توانند رفت و آمد نمایند، بتوانند در جزیره کیش اقامت نمایند.

وی یادآور شد که برای جابجایی هواداران تیم ها و جابجایی نیز از سیستم هوایی استفاده می گردد که شرکت هواپیمایی کیش آن را انجام خواهد داد.

درحالی جام جهانی قطر تا دو سال دیگر در این کشور برگزار می گردد که با توجه به نزدیکی به جزایر ایرانی و تناسب آب و هوا، موضوع استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره کیش برای این مسابقات مطرح است. در عین حال که بحث جزیره قشم نیز وجود دارد ولی ظاهرا تاکنون مذاکره رسمی بین مسئولان قطری و ایرانی در حوزه فوتبال و مناطق آزاد کیش و قشم انجام نشده و هر گونه رایزنی در این رابطه در مناطق با حضور فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.

منبع: چمدان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1423

به "اقامت طرفداران تیم های جام جهانی قطر در کیش ، تیم ها در کیش تمرین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت طرفداران تیم های جام جهانی قطر در کیش ، تیم ها در کیش تمرین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید