انصاری فرد: پاداش کالدرون در هیات مدیره مصوب شد، برای قسط دوم امشب مذاکره می کنیم

به گزارش آریا بلاگ، مدیرعامل پرسپولیس می گوید ناراحتی سرمربی تیمش برای دریافت پاداش هایی که در ابتدای فصل به صورت شفاهی در مورد آن ها صحبت شده بود را رفع نموده است.

انصاری فرد: پاداش کالدرون در هیات مدیره مصوب شد، برای قسط دوم امشب مذاکره می کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر نساجی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر که با همکاری کادر فنی، کوشش بازیکنان و حمایت طرفداران توانستیم بردهای پیاپی خود را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم. امیدوارم با همین همدلی به سمت قهرمانی برویم.

وی درباره بازگشت کالدرون بعد از تعطیلات گفت: کالدرون گلایه هایی بابت پاداش هایش که پیش از فصل به صورت شفاهی درباره آن ها صحبت شده بود، داشت و با مطرح کردن آن در جلسه هیات مدیره، مصورب شد که این پاداش به کالدرون تعلق بگیرد. قسط اول قرارداد کالدرون پرداخت شد و دوشنبه یا سه شنبه به حساب او واریز خواهد شد. همچنین درباره قسط دوم با او مذاکره می کنیم و اردوی قطر را هم برای تیم هماهنگ کردیم تا بعد از بازگشت کالدرون از تعطیلات، تیم برای آماده سازی به قطر برود.

انصاری فرد در مورد جابجایی پرسپولیس در نیم فصل گفت: دیشب جلسه ای را در هتل درباره بازیکنان جدید داشتیم. با 2 بازیکن مد نظر او صحبت کردیم و به زودی به توافق هم خواهیم رسید تا با یکی از این بازیکنان قراردادی امضا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1994

به "انصاری فرد: پاداش کالدرون در هیات مدیره مصوب شد، برای قسط دوم امشب مذاکره می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: پاداش کالدرون در هیات مدیره مصوب شد، برای قسط دوم امشب مذاکره می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید