انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/کرمان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان اطلاع داد.

انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد رسول جهانشاهی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی باعث انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت 12و 40 دقیقه امروز پنجم آذرماه در خیابان عطار اظهار داشت و اضافه کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش نشانان ایستگاه های شماره 4 و 1 در محل حادثه حضور یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان نشت گاز را علت این حادثه دانست و اعلام کرد: با توجه به شدت انفجار باعث تخریب بخشی هایی از منزل شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه خوشبختانه به ساکنین هیچ آسیبی نرسیده است و بر اثر ریزش ساختمان دو دستگاه خودرو دچار خسارت شده است.

جهانشاهی خطاب به شهروندان گفت: ضروری است شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل سرما نکات ایمنی و پیشگیری را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5262

به "انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید