اولین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شدنی

به گزارش آریا بلاگ، هایسنس Hisense، شرکت مستقر در چین که به ساخت تلویزیون های هوشمند معروف است، اکنون اولین تلویزیون لیزری با صفحه قابل رول شدن در جهان را به طور رسمی معرفی کرده است. این اعلامیه از طریق این شرکت در سومین مجمع جهانی توسعه فناوری و صنعت نمایش لیزری اعلام شد و حکایت از این دارد که به احتمال زیاد ما در همین سال میلادی جاری شاهد ورود نسل آینده تلویزیون های هوشمند به بازار خواهیم بود.

اولین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شدنی

به گزارش خبرنگاران، هایسنس، یک شرکت دولتی الکترونیک چندملیتی چینی است که در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ، دستگاه های گیرنده دیجیتال تلویزیون، ترمینال های رایانه، تجهیزات تهویه مطبوع، دستگاه های تلفن همراه و تبلت، صندوق ها و پایانه های فروش فعالیت می کند. این شرکت اخیراً در زمینه ساخت تلویزیون های هوشمند، عملکرد بسیاری مناسبی را از خود نشان داده و طرح های ابتکاری آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده که تازهترین نمونه آن، ساخت اولین تلویزیون لیززی رول شدنی جهان است.

یو ژیتائو، نایب رئیس شرکت هولدینگ گروه هایسنس، هنگام رونمایی از تلویزیون تازه در جریان در سومین مجمع جهانی توسعه فناوری و صنعت نمایش لیزری گفت: نمایشگر های لیزری در واقع مجموعه ای از راه چاره های فضایی است. اولین تلویزیون لیزری با صفحه قابل رول شدن هایسنس، کار خود را برای اولین بار در جهان آغاز کرده است. این تلویزیون لیزری قابل رول شدن تازه هایسنس، دارای یک صفحه نمایش بزرگ 77 اینچی است و از فناوری صفحه نمایش نورد یا حلقوی خود شرکت و فناوری لیزر تمام رنگ استفاده می کند. این تلویزیون ابتکاری از رزولوشن فوق العاده HDR 4K، طیف رنگی فوق عریض 107 درصد BT.2020 و حداکثر روشنایی 350 نیت پشتیبانی می کند.

از نظر طراحی، تقریبا هیچ حاشیه ای در کنار صفحه نمایش این تلویزیون وجود ندارد، اما یک قاب در بالا و یک قاب ضخیم تر در پایین آن دیده می شود. تا کنون، شرکت هایسنس برای بیش از 70 طرح ابتکاری مربوط به این تلویزیون لیزری با صفحه نمایش حلقه زنی، درخواست ثبت اختراع کرده است. باید اظهار داشت که این محصول همچنین دارای موتور تصویری Transvision و بلندگو های Harmon Kardon برای تجربه صوتی درجه یک است. بنابراین، این شرکت می گوید که وقتی صفحه نمایش این تلویزیون روشن می شود، تجربه ای شبیه به تئاتر را ارائه می دهد و وقتی رول می شود و رو به پایین جمع می شود، حس بودن در یک خانه اپرا را به کاربر منتقل می کند.

گفته می شود این محصول با استفاده از مواد با تکنولوژی بالا که در صنعت حمل و نقل هوایی استفاده می شود، ساخته شده است و الزامات انعطاف پذیری یک فرش و همچنین سختی لازم برای صاف بودن را همزمان برآورده می کند. صدای سالن تئاتر، تنظیم شده از طریق اسپیکر های طلایی هارمون کاردون، از رمزگشایی دوگانه DTS به جلوه های صوتی Dolby پشتیبانی می کند. به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر، این تلویزیون تازه لیزری رومیزی هایسنس برای رزرو در وبسایت JD.com در دسترس است، اما این شرکت هنوز قیمت و جزئیات موجود بودن آن را فاش نکرده است. اگر علاقه دارید، می توانید محصول را فقط با 1 یوان رزرو کنید. بر اساس اعلام قبلی این شرکت، به احتمال زیاد این دستگاه اواخر سال میلادی جاری به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8002

به "اولین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید