تور هند ارزان: اپل حالا گوشی هایش را در هند فراوری می نماید

به گزارش آریا بلاگ، اینطور که به نظر می رسد، اپل بالاخره فراوری گوشی های آیفون را رسما در کشور هند و در کارخانه مونتاژ بزرگ فاکسکان شروع نموده است.

تور هند ارزان: اپل حالا گوشی هایش را در هند فراوری می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مدت ها است که گفته می گردد اپل می خواهد گوشی های خود را در کشور هندوستان فراوری کند. علت اصلی این موضوع هم افزایش تعداد فراوری و خارج سازی شرکت های مونتاژ از کشور چین است تا کار مونتاژ تا این مقدار به چین وابسته نباشد. هند هم به علت داشتن جمعیت زیاد و نیروی کار مناسب برای مونتاژ، یکی از اهداف شرکت های سرمایه دار به شمار میرود که می تواند بستر خوبی برای فراوری گوشی باشد.

در نتیجه اپل تصمیم گرفت در کنار خطوط مونتاژ گسترده ای که دارد، کشور هند را هم به عنوان یکی از آن ها در نظر بگیرد. در ماه دسامبر سال گذشته بود که شرکت آمریکایی فراوری آزمایشی سری آیفون 13 را در کارخانه مونتاژ فاکسکان که شعبه های متعددی در چین دارد شروع کرد. اینکه شرکت آمریکایی از بابت کیفیت فراوریات مطمئن گردد حدودا 4 الی 5 ماه زمان برد تا بالاخره فعالیت رسمی آن شروع گردد.

بیانیه شرکت آمریکایی در رابطه با این موضوع به توضیح زیر است:

اپل بعلاوه گوشی های قدیمی تر نظیر آیفون 12، آیفون 11 و SE 2020 را هم در هند فراوری می نماید و تخمین زده که تقریبا 70٪ از گوشی هایی را که در هندوستان به فروش می رساند را در این کشور فراوری کند. هنوز مدل های پرو و پرو مکس معمولا در هند فراوری نمی شوند اما گفته می گردد آیفون 13 پرو و پرو مکس قرار است گوشی های بعدی باشند که شرکت آمریکایی می خواهد در هند فراوری کند.

یکی از انگیزه های اصلی شرکت های فراوریکننده گوشی های هوشمند که برای فراوری گوشی در کشور هند این است که هزینه کمتری برای واردات بپردازند که شامل 20٪ هزینه مالیات هم می گردد. شرکت ها هم که پیوسته در پی فرار از هزینه های مالیاتی هستند، هند را بستر خوبی برای ساخت گوشی می بینند. طبق تخمین تحلیل گران، ظاهرا اپل می خواهد 20٪ از مقدار فراوریات گوشی های خود را از کشور چین به هند منتقل کند و این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10029

به "تور هند ارزان: اپل حالا گوشی هایش را در هند فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: اپل حالا گوشی هایش را در هند فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید