ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه

به گزارش آریا بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه از ایجاد سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اطلاع داد.

ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به سه رشته جدید دانشگاه در این ترم گفت: رشته کارشناسی علوم اجتماعی، رشته کارشناسی آمار و رشته کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان سه رشته جدید است که در این ترم دانشجو جذب خواهد نمود.

مظفری عنوان نمود: ثبت نام ورودی های جدید در این ترم به صورت غیر حضوری خواهد بود و مدارک به صورت پستی دریافت می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه بیان نمود: ما ترم پیش آموزش مجازی را آغاز نموده و سریع زیر ساخت های آن را فراهم کردیم. در این ترم نیز شیوه آموزش همچنان مجازی خواهد بود و در شورای آموزش دانشگاه نیز شیوه نامه آموزش مجازی را تدوین کردیم.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان سرکشی مدیران گروه ها به تمامی کلاس های آموزش مجازی گروه خود، توضیح داد: طبق آیین نامه آموزش مجازی حضور و غیاب در کلاس های مجازی همانند کلاس های حضوری مهم و جدی تر خواهد بود.

مظفری در ادامه گفت: اگر اعضای هیات علمی بخواهند برای مخاطبان عام نیز به صورت مجازی دوره برگزار نمایند، امکان این وجود دارد که از زیر ساخت های سامانه آموزش مجازی دانشگاه استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4822

به "ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید