حضور دانشگاه اراک در جمع 1527 دانشگاه برتر دنیا

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/مرکزی دانشگاه اراک برای نخستین بار در بین 1527 دانشگاه برتر دنیا نهاده شد.

حضور دانشگاه اراک در جمع 1527 دانشگاه برتر دنیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنگونه که در رتبه بندی تایمز اعلام شده است، دانشگاه اراک توانسته در رتبه بندی سال 2021 حضور پیدا نموده و بهمراه 46 دانشگاه دیگر از سراسر کشور، در جمع دانشگاه های برتر 93 کشور دنیا که نمایندگانی در این رتبه بندی داشته اند، قرار بگیرد.

بر اساس اعلام تایمز، دانشگاه اراک در بین 1527 دانشگاه یاد شده در صندلی 1030 قرار گرفته است.

به گفته سرپرست پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام(ISC) پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از نظام های معتبر بین المللی است که از سال 2004 مراکز آموزش عالی را در سرتاسر دنیا مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار داده است.

دکتر محمدجواد دهقانی اضافه نمود: این ارزیابی بر اساس داده های ارسالی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و داده های حاصل از نظرسنجی شهرت توسط متخصصین آموزش عالی و همچنین اطلاعات تولیدات علمی موسسات آموزش عالی نمایه شده در پایگاه استنادی اسکوپوس است.

بر اساس این گزارش، دانشگاه های شریف، امیرکبیر، الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی، علوم پزشکی کرام، علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه یاسوج، علوم پزشکی تبریز، دانشگاه محقق اردبیلی و ... از جمله 47 دانشگاه ایرانی هستند که در رتبه بندی تایمز حضور یافته و رتبه هایی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4423

به "حضور دانشگاه اراک در جمع 1527 دانشگاه برتر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانشگاه اراک در جمع 1527 دانشگاه برتر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید