این اپلیکیشن از یک روش علمی اثبات شده برای خواباندن شما در 2 دقیقه استفاده می نماید

به گزارش آریا بلاگ، اگر این روزها مشکل بی خوابی دارید؛ اصلا تنها نیستید.

این اپلیکیشن از یک روش علمی اثبات شده برای خواباندن شما در 2 دقیقه استفاده می نماید

استرس زیاد است؛ برنامه عادی روزانه مختل شده است؛ آینده معین نیست و یک بی انگیزه گی، بی حوصله گی و افسردگی بر غالب مردم چیره شده است.

نمی توانید بیرون از خانه بروید و کارهای خود را پیگیری کنید؛ ارتباطات شما با دیگران از جمله همکاران، دوستان و خانواده به کمترین سطح ممکن رسیده است و بدتر از همه این ها، اصلا معین نیست ایام قرنطینه به خاطر ویروس کرونا چقدر طول می کشد و چه زمانی به انتها می رسد.

این شرایط فقط برای شما نیست؛ میلیون ها نفر در سراسر دنیا وضع مشابهی دارند و در نتیجه آن بی خواب شدند؛ ساعت ها باید در رخت خواب پیچ و تاب بخورند و با چشمانی باز به سقف اتاق خیره شوند بدون اینکه خوابی عمیق و لذت بخش را تجربه نمایند.

اما خواب مانند همواره مهم است و شاید این روزها مهم تر است. ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن یعنی چراغ سبز نشان دادن به ویروس کرونا. پزشکان اصلا توصیه نمی نمایند این روزها کمتر بخوابید یا به سلامتی بدن تان اهمیت ندهید.

بی خوابی خطرناک است و می تواند ساعت بدنی شما را به هم بریزد تا روزها خواب آلود و شب ها کاملا بیدار و هشیار ذهنی باشید. پس، هم خواب خوبی ندارید و هم کارایی شما پایین می آید و روزها پی در پی بدون هیچ بازدهی طی می شوند.

به همین دلیل، این روزها اپلیکیشن های خواب و مدیتیشن بیشتر از گذشته در تیررس مردم قرار گرفتند و حتی سازمان ها را هم تشویق به استفاده از آن ها کردند. برای نمونه، ارتش امریکا از اپلیکیشن Restly برای یاری به نیروهای خود در خوابیدن آرام و عمیق استفاده می نماید.

بیش از 100 صدای آرامش بخش

اپلیکیشنی که از صدای مردان و زنان برای آرام کردن ذهن شما استفاده می نماید. این صداها در یک موزیک پس زمینه بسیار آرامش بخش و متنوع پخش می شوند تا سریعا احساس سبک بالی و پرواز کنید و به خواب بروید.

اپلیکیشن Restly دارای یک ساعت هوشمند است تا پس از اینکه به خواب رفتید؛ صدای پخش شده خاموش گردد. این ساعت هشدار هوشمند محاسبه می نماید چه زمانی باید به رخت خواب بروید و براساس عادت ها و چرخه خواب تان؛ تایمر موسیقی را خاموش کند.

تایمر خواب این برنامه دارای انواع ابزارها و ویژگی ها برای بهبود کیفیت خواب شما و اطمینان یافتن از عادت های خوب خوابیدن در شما است.

وقتی برای چندین روز متوالی از این برنامه بهره ببرید؛ تقریبا هم شما به آن عادت می کنید و در کمترین زمان وارد یک خواب عمیق می شوید و هم این اپ می تواند عادت های شما را شناخته و بهینه سازی کند.

بیش از 100 صدا و پس زمینه در این اپلیکیشن برای انتخاب و گوش دادن وجود دارد. بعضی از این صداها برای مدیتیشن و آرامش بخشی مناسب هستند که حتی در بعضی ساعت های غیر خواب هم قابلیت استفاده دارند. افزون بر این، بعضی صداها برای خواب بچه ها طراحی و آماده شدند.

رابط کاربری برنامه Restly هم بسیار زیبا و متناسب با ساعت های خواب برای آرامش بخشی ذهن و ضمیرناخودآگاه طراحی شده است.

اپلیکیشن Restly را می توانید به طور رایگان برای دستگاه های آیفون و آیپد از روی اپ استور دانلود کنید.

منبع

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2825

به "این اپلیکیشن از یک روش علمی اثبات شده برای خواباندن شما در 2 دقیقه استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اپلیکیشن از یک روش علمی اثبات شده برای خواباندن شما در 2 دقیقه استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید