بازنگری در وظایف و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران

به گزارش آریا بلاگ، دکتر افتخاری رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، از تبدیل عنوان و وظایف صندوق حمایت از پژوهشگران به بنیاد علم ایران اطلاع داد.

بازنگری در وظایف و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، پس از ابلاغ مصوبه بنیاد علم ایران به وسیله رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نشست خبری به منظور ارائه گزارش به وسیله ایمان افتخاری رئیس بنیاد علم ایران و ارائه برنامه های معاونت علم و فناوری به مناسبت هفته ترویج، با حضور اصحاب رسانه در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار گردید.

در این نشست دکتر ایمان افتخاری با اشاره به تغییر ماموریت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد علم ایران، گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و به تشریح وظایف نو بنیاد علم ایران پس از ابلاغ مصوبه به وسیله رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

مصوبه بنیاد علم ایران که جایگزین صندوق حمایت از پژوهشگران می گردد. یکی از اسناد ابلاغی صندوق علم و فناوری کشور است که مجموعه حمایت های پژوهشی وزارت علوم در این صندوق متمرکز شده و این صندوق ظرفیتی را برای حمایت از انتها نامه ها و طرح های پژوهشی ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8556

به "بازنگری در وظایف و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری در وظایف و عنوان صندوق حمایت از پژوهشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید