با شماری از بهترین رستوران های ایرانی ایروان آشنا شوید

به گزارش آریا بلاگ، در ایروان شما می توانید جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی را مشاهده کنید که هر کدام بسیار تماشایی هستند. بعد از گشت و گذار در شهر هم می توانید سری به رستورانهای معروف ایروان زده که بهترین غذاها را برای مشتریان خود آماده می کنند. اما، در مرکز ارمنستان رستورانهای ایرانی نیز وجود دارند که لذیذترین غذاهای سنتی ایرانی را طبخ می کنند. معمولاً ایرانیان مقیم کشور ارمنستان این رستورانها را اداره می کنند. وجود رستورانهای ایرانی در ایروان این امکان را برای مشتریان ایرانی و حتی ارمنستانی بوجود آورده که مزه غذاهای خوشمزه ایرانی را بچشند. با ما در مقاله بهترین رستوران های ایرانی ایروان همراه شده تا شما را با شماری از رستوران های ایرانی معروف ایروان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین رستوران های ایرانی ایروان برایتان جالب خواهد بود.

با شماری از بهترین رستوران های ایرانی ایروان آشنا شوید

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد بی مثال ترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می نماید. در خصوص طعم غذاهای رستوران نیز باید بگوییم که فوق العاده هستند، چرا که از بهترین و تازه ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می نمایند. رستوران شهرزاد از فضایی صمیمی و دلنشین برخوردار بوده و در منوی این مورد از بهترین رستوران های ایرانی ایروان نام انواع غذاهای ایرانی و سنتی دیده می گردد. بعلاوه، انواع خورشت و کباب را می توانید در این رستوران سفارش دهید تا برایتان آماده نمایند. استانبولی نیز یکی از غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران شهرزاد است.

نکته مهم دیگر در خصوص رستوران شهرزاد این است که در گوگل امتیاز 4.1 از 5 را به خود اختصاص داد. رستوران شهرزاد در ایروان از ساعت 11 تا 4 باز بوده و به مشتریان سرویس می دهد.

رستوران ققنوس

این رستوران از ساعت 12 فعالیت خود را شروع می نماید و تا ساعت 23:30 به مشتریان خود سرویس می دهد. رستوران ققنوس از فضای محبت آمیز و بسیار دلنشینی برخوردار بوده و برای دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی یکی از مناسب ترین گزینه ها هست. در منوی این رستوران تنوع غذایی فوق العاده ای بچشم میخورد.

از کشک بادمجان گرفته تا انواع خورشتها و کبابهای لذیذ و خوشمزه در این مورد از رستوران های ایرانی معروف ایروان طبخ می شوند. نکته مهم در خصوص رستوران ققنوس این است که در این رستوران برای هر سلیقه ای غذا آماده می گردد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به غذاهای فست فودی علاقه دارید، می توانید سفارش دهید که برای شما برگر، پیتزا و غذاهای این چنینی را آماده نمایند. در منوی رستوران ققنوس نام انواع آبمیوه، بستنی و قهوه نیز بچشم میخورد که می توانید سفارش دهید و نوش جان فرمایید. برای تماس با رستوران ققنوس می توانید با شماره 94590497-374+ در ارتباط باشید.

رستوران یاسمن

رستوران یاسمن در ایروان غذاهای مختلف کشورهای خاورمیانه را طبخ می نماید و در منوی آن تنوع غذایی بی نظیری وجود دارد. در رستوران یاسمن امکان سرو انواع و اقسام کبابها هست. فضای رستوران یاسمن بسیار گرم و صمیمی بوده و محیط آن نیز بسیار دلچسب و محبت آمیز طراحی شده است. بنابراین، اگر در پی یک مکان برای دورهمی های محبت آمیز یا خانوادگی هستید، بدون شک این رستوران بهترین گزینه پیش روست. رستوران یاسمن از ساعت 11 صبح باز شده و تا ساعت 23 به مشتریان سرویس می دهد. برای ارتباط با این مورد از مشهورترین رستوران های ایرانی ایروان می توانید با شماره تلفن 94119345-374+ تماس بگیرید.

رستوران پارس

منوی رستوران پارس تنوع غذایی زیادی دارد و در آن می توانید نام انواع و اقسام مختلف کبابها را مشاهده کنید. غذاهای خورشتی نیز در این رستوران سرو می شوند و طعمشان فوق العاده است. این امکان برای مشتریان وجود دارد که در کنار غذای اصلی مواردی همانند زیتون پرورده، سالاد شیرازی و ماست و خیار را هم سفارش دهند و همراه با غذا نوش جان فرمایند. ساندویچ کباب نیز یکی دیگر از غذاهای خوشمزه رستوران پارس بوده که به جای خوردن کباب همراه با چلو می توانید آن را به شکل ساندویچ میل نمایید.

در رستوران پارس انواع غذاهای دریایی نیز سرو می گردد. برای تماس با رستوران پارس می توانید با شماره تلفن 275275-010 در ارتباط باشید. این رستوران از ساعت 11 فعالیت خود را شروع می نماید و تا ساعت 23 همچنان به مشتریان خود سرویس می دهد.

رستوران شیروان

در منوی رستوران شیروان نام انواع مختلفی از غذاهای ایرانی همانند انواع آبگوشت ها، سالادها، خورشتها و چلوکبابها دیده می گردد. کیفیت و طعم غذا در رستوران شیروان فوق العاده است. تهیه این غذاها به صورت حلال نیز یکی از نکات مهم و قابل توجه در خصوص این رستوران هست. بنابراین، اگر به این موضوع حساس هستید، خیالتان از این بابت راحت باشد. رستوران شیروان از ساعت 11 تا 24 به مشتریان سرویس می دهد. برای ارتباط با رستوران شیروان می توانید با شماره تلفن 582565-010 در تماس باشید.

رستوران شرپ

شما می توانید در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای ارمنستانی را نیز سفارش دهید. بعضی از غذاهای ایرانی همانند انواع و اقسام کباب نیز در این رستوران سرو می شوند. آشپزخانه این رستوران از فضای باز برخوردار بوده که در آن امکان تعامل مشتریان با آشپزهای رستوران نیز وجود دارد. این رستوران از ساعت 11 تا 24 به مشتریان سرویس می دهد و برای تماس با آن کافیست با شماره تلفن 43600880-374+ در ارتباط باشید.

رستوران چکاوک

این رستوران متنوع ترین و خوشمزه ترین غذاها را برای مشتریان خود آماده می نماید و از ساعت 10 تا 24 باز است. برای تماس با آن می توانید 93782327-374+ را شماره گیری کنید. کله پاچه یکی از غذاهای خوشمزه بوده که در ایران هواداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید این غذا را در رستوران چکاوک میل کنید. البته قبل از اینکه سفارش دهید، باید از موجود بودن آن در همان روز که قصد مراجعه دارید، مطمئن شوید. در منوی رستوران چکاوک نام غذاهای مختلفی همانند انواع خورشت، چلوکباب، دیزی هم بچشم میخورد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13429

به "با شماری از بهترین رستوران های ایرانی ایروان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از بهترین رستوران های ایرانی ایروان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید