برند کاویار از نسخه های لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرد

به گزارش آریا بلاگ، برند روسی کاویار که در حوزه تولید گوشی های لاکچری تخصص دارد، برای جشن دریافت سال نو میلادی به سراغ نسخه های لاکچری از گلکسی اس 21 اولترا رفته است. یکی از طرح های این نسخه با یک نماد گاو تزئین شده است که علامت سال جاری محسوب می شود.

برند کاویار از نسخه های لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از این نسخه های جددی که گلکسی اس 21 اولترا گلد اکس نام دارد، دارای نقش برجسته سه بعدی یک سر گاو است که در پشت گوشی نصب شده است و یک حلقه طلای 24 عیار از بین بینی این گاو عبور می کند و می تواند آزادانه چرخش داشته باشد (بنابراین می توانید از آن به عنوان گرانترین گیره تلفن در جهان نام ببرید). افزون بر این ها، دو الماس طبیعی در چشم گاو قرار گرفته است (قطر 3 میلی متر). فقط 21 دستگاه از این نسخه ساخته خواهد شد که قیمت هر یک از آن ها کمی بیش از 20 هزار دلار است.

در مورد نسخه های محدودتر، گلدن لاین دارای روکش پشتی طلا با حکاکی ظریف برای ایجاد بافتی چشم نواز است. همچنین شما می توانید یکی از آن را با فیبر کربن یا چرم تمساح (در دو رنگ سیاه و سفید موجود است) تهیه کنید. این سه نسخه حدود 6000 دلار هزینه دارند و 99 واحد از هر کدام ساخته می شود.

نسخه بعدی از طلای 21 عیار طراحی شده که بخش پشتی آن نیز با طلای 18 عیارپوشش داده شده است و فقط یک نسخه از آن طراحی می شود پس شوکه نخواهید شد اگر بدانید که قیمت این نسخه 77 هزار دلار است.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5977

به "برند کاویار از نسخه های لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برند کاویار از نسخه های لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند کاویار از نسخه های لاکچری گوشی گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید