به دنیا دروغ خوش آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!

به گزارش آریا بلاگ، از پراگ تا برلین و پاریس و لندن هم رسانه به زبان ما راه انداخته که به ما القاء کند ما اهل دروغ و فریب هستیم! و ما چه می کنیم؟ کادر درمانی مان وسط بیمارستان بندری می رقصد و فیلمش را می فرستد برای این رسانه ها!

به دنیا دروغ خوش آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یکی از کاربران توئیتر در صفحه کاربری خود نوشت: ویروس کرونا به نقاطی در حد لوگزامبورگ (600k نفر)، لیختن اشتاین (40k نفر) و موناکو (40k نفر) هم رسید. اما ترکیه (82m) و کل آفریقا (1.2b) پاکِ پاک است! هند (1.4b)، اندونزی (260m)، آسیای مرکزی (70m)، و کل قاره آمریکا (1.2b) نیز روی هم نصف آلمان درگیر است!

به دنیا دروغ خوش آمدید!

این کاربر در ادامه نوشت:

اروپای غربی (ثروتمند و مقتدر) در آتش کرونا می سوزد، رفت وآمدش با اروپای شرقی (فقیر و ضعیف) همچنان برقرار و فراوان است، اما گزارش کرونا در اروپای شرقی نزدیک به صفر مانده!

وقتی پای پول و اقتصاد وسط باشد، مغرب زمین قهرمان دروغ گویی سیستماتیک است، و در این میان آخرین چیزی که برایش ارزش دارد جان انسان است. عمده اقتصاد اروپای شرقی از مراوده با اروپای غربی تامین می گردد و در صورت افول مالی-اقتصادی (مثل مورد یونان) سربار اتحادیه اروپا خواهد شد؛

لذا اروپای غربی با هم تیمی های خود در اروپای شرقی، در دروغ گویی راجع به کرونا تشریک مساعی می نماید - یک تیر و چند نشان: اقتصاد اروپای شرقی فعلا می چرخد، اروپای غربی دست به جیب نمی گردد، عده ای شهروند پیر و بیمار (که اساساً بازدهی اقتصاد نداشته و هزینه اند) از دو طرف حذف می گردد!

حال دقیقاً همین اروپا مدعی شفافیت و اولویت حقوق بشر هم هست! از پراگ تا برلین و پاریس و لندن هم رسانه به زبان ما راه انداخته که به ما القاء کند ما اهل دروغ و فریب هستیم! و ما چه می کنیم؟ کادر درمانی مان وسط بیمارستان بندری می رقصد و فیلمش را می فرستد برای این رسانه ها!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2456

به "به دنیا دروغ خوش آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنیا دروغ خوش آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید